مبارزه با چربی شکم و پهلو با کینوا و جو دوسر

مطلب را به اشتراک بگذارید

مبارزه با چربی شکم و پهلو با کینوا و جودوسر

حتی اشخاصی که اضافه وزن زیادی ندارند، می توانند پیش دیابتی باشند و این به علت داشتن چربی در قسمت های خاص بدن می باشد. دانشمندان ثابت کرده اند که چربی شکم ریسک ابتلا به دیابت را بسیار بالا می برد. و این در مورد اشخاصی که وزن متعادل داشته ولی چربی در قسمت شکم دارند نیز صدق می کند. این دسته از افراد «چاق متابولیسمی» نامیده می شوند.

کینوا ارگانیک سه رنگ ۲۵۰ گرمی

کینوا سه رنگ ارگانیک

 

از این رو بهترین روش برای کنترل و پیش گیری از دیابت و پیش دیابتی مصرف غلات با کربوهیدرات پیچیده مانند کینوا و جو دوسر است و مصرف این دسته از غلات سودمند بجای گندم و نان سفید. زیرا کینوا و جو دوسر هر دو غله دیابتی ها شناخته شده و از ابتلا به دیابت و تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو جلوگیری می کنند.
همچنین مصرف حداقل یک لیتر آب در روز و مصرف سبزیجات تازه در کنار غلات سودمند نامبرده در بالا، کمک شایانی در کنترل گرسنگی و مبارزه با تجمع چربیها می کند.

صبحانه جو دوسر، وعده ای ایده آل برای سوخت رسانی به ماهیچه ها بوده و احساس سیری طولانی مدت به فرد می دهد.

خرید جو دوسر و کینوا

جو دوسر و کینوا ارگانیک را می توانید از سایت oabshop.ir خریداری کرده و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۴۳۴۹۰ تماس بگیرید. 

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *