مبارزه با پیری توسط استراتژی گروه خونی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مغز سالم نیاز به تغذیه دارد. این به معنای تغذیه مناسب براساس گروه خون خود و مصرف بالای مواد غذایی بسیار سودمند برای سلامت مغز  می باشد. هر رژیم غذایی خاص گروه خون حاوی آنتی اکسیدان های مفیدی است که برای از بین بردن رادیکال های آزاد و سرطان زا نیاز می باشد. ویتامینهای گروه خون B برای سلامت اعصاب بس یار مفید می باشند. 

مخصوصاً اسید فولیک، B6 و B12 اسیدهای چرب مفید در روغن ماهی سوخت مناسبی برای مغز است و در کنترل مشکلات التهابی ناشی از تحلیل مغز، حیاتی می باشد. 

اضافه کردن غذاهای مناسب برای مغز به تغذیه ویژه گروه خونتان می تواند بسیار مفید بوده و باعث شادابی و جوانی و مبارزه با پیری زودرس گردد. بسیاری از غذاها میتواند به آنتی ژنهای گروه خونی عکس العمل  نشان داده و باعث مشکلات التهابی و ترشح سموم در بدن گردد و بعضی دیگر از غذاها میتوانند سیستم ایمنی را در مقابل بیماری ها و این سموم تقویت کنند. 

هضم صحیح غذا هنگامی امکان پذیر است که نه تنها غذای مناسب مصرف شود بلکه سلامت سیستم هاضمه تضمین شده باشد. این سلامت شامل تعادل عناصر مهم در هضم همچون کارکرد عضلات معده و هورمون های هاضمه می باشد. و این مکانیزم در هر گروه خونی به صورت ویژه ای کار میکند. همانطور که پدر من همیشه به من یادآوری کرده. یک غذا برای یک نفر سم و برای دیگری دارو است.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *