ماسک های خانگی

مطلب را به اشتراک بگذارید

ماسک های خانگی

ماسک هایی که به شما می خواهیم معرفی کنیم عبارتند از ماسک سیب، ماسک موز، ماسک هلو، ماسک خیارو ماسک آناناس که هر یک را توضیح می دهیم.
ماسک سیب:
نصف سیب را رنده کرده و با یک قاشق چای خوری آرد جو دوسر و ۲ قاشق آبلیموی تازه مخلط کنید و نیم ساعت روی پوستتان  بمالید. این ماسک مانند پیلینگ عمل کرده و به پاکسازی پوست کمک می کند. برای نتیجه مطلوب این ماسک را هفته ای یکبار روی پوستتان بمالید.
ماسک موز:
۲ عدد موز را رنده کرده با ۲ قاشق عسل و ۲ قاشق ماست به مدت نیم ساعت روی پوستتان ماساژ دهید. این ماسک شفاف کننده بوده و در درازمدت لکه های پوستی را برطرف می کند.
ماسک هلو:
یک هلو را رنده کرده و با ۵۰ گرم ماست مثل یک کرم روی پوستتان (صورت) بمالید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بشویید. مایدن این ماسک به صورت روزانه به پوست صورت موجب می شود تا پوست شما خشک  نشود و این ماسک تفویت کننده است و به ماهیچه ها استحکام می بخشد.
ماسک  خیار:
یک عدد خیار را رنده کنید و با نعناع تازه کوبیده شده و یک قاشق چای خوری آبلیموی تازه و یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس بشویید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *