ماسک های خانگی مرکبات برای زیبایی پوست

مطلب را به اشتراک بگذارید

ماسک های خانگی مرکبات برای زیبایی پوست

قبلا هم چند نوع ماسک زیبایی با لیمو و پرتغال برای شما آماده کرده ایم اما این بار به سراغ دیگر اعضای خانواده زیبای مرکبات می رویم .خانواده مرکبات مثل نارنگی ، لیمو و گریپ فروت ، برخلاف ظاهر آفتابیشان-از آبمیوه تا پالپ -برای پوست و روحیه عالی هستند !
روغن و آبی که از مرکبات گرفته می شود برای هزاران سال در طب سنتی مورد استفاده قرار می گرفته است .از آنجایی که اسید سیتریک موجود در مرکبات دارای بالایی است ، به راحتی موجب لایه برداری و پاکسازی سلول های مرده پوست می شود.خواص سم زدایی و ضدعفونی کننده آنها نیز به درمان خطوط ناشی ازلاغری در بدن ،خلاصی از جوش و مبارزه با قارچ کمک می کند . اسانس نارنگی ، لیمو و گریپ فروت نیز برای افزایش انرژی و نشاط مورد استفاده قرار می گیرد .خوب پس این بار قبل از خوردن این خوشمزه های خوشرنگ این دستورالعمل های زیبایی را حتما امتحان کنید .
نارنگی
اسکراب صورت بادام و نارنگی
۲ قاشق چایخوری بادام
۱ قاشق چایخوری عسل
۱/۲ قاشق چایخوری آب نارنگی
تمام مواد را در یک کاسه بریزید و مخلوط کنید مخلوط را روی پوست صورت بمالید و به آرامی برای ۱ تا ۲ دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب ولرم بشویید .
لیمو
درمان آکنه با لیموترش
۱ فنجان شیر کامل
آب یک لیمو
۱ قاشق چایخوری گلیسیرین
شیر را بجوشانید بعد آب لیمو و گلیسرین را به آن اضافه کنید .حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید برای ۳۰ دقیقه سرد شود . سپس این مایع را روی پوست تمیز خود با استفاده از یک لیف نرم بمالید و بگذارید تمام شب روی پوست بماند .
گریپ فروت
ماسک گریپ فروت جوان کننده پوست
۲ قاشق غذاخوری آب گریپ فروت
۱ قاشق چایخوری آب هویج
۲ قاشق غذاخوری ماست ساده ارگانیک
تمام مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه ترکیب و مخلوط کنید. برای ۱۵دقیقه بگذارید بماند ، سپس با آب ولرم و لیف بشویید ، پوست شما باید احساس طراوت و درخشش کند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *