شور برگ مو ۷۰۰ گرمی

شور-برگ-مو-2

مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره شور برگ مو در این مطلب توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

شور برگ مو OAB

برگ مو از غذا های مدیترانه ای محبوب و سالم برای قلب است که غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است. شور برگ مو معمولأ بصورت شیشه ای یا کنسروی است، در حالی که برگ موی تازه بعد از بخار پز شدن نیز بسیار لذیذ است. وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالت متحده آمریکا این محصول را در لیست خرید مواد غذایی، در راهنمای رژیم سالم برای مردم آمریکا پیشنهاد کرده است.

برای افرادی که به فکر لاغری هستند، برگ مو کالری بسیار ناچیزی دارد، ۱۴ کالری در هر ۵ عدد برگ مو وجود دارد. از نظر مغذی بودن، حاوی ویتامین های C، E،  A،  K،  B6 و نیاسین، آهن، فیبر، ریبوفلاوین، اسید فولیک، کلسیم، منیزیم، مس و منگنز است.

یک وعده از آن، که معادل تقریبأ یک فنجان برگ مو است، فاقد چربی و کلسترول است و سدیم و قند بسیار ناچیزی دارد.

مصرف شور برگ مو OAB خواص بسیار زیادی داشته و از بالا رفتن فشار خون و اسیدی شدن خون جلوگیری می کند. همگی این ویژگی ها به دلیل تولید این محصول استثنایی با سرکه سیب طبیعی به جای سرکه صنعتی و استفاده از نمک کم سدیم به جای نمک معمولی است.

برگ-مو-OAB-1

خواص شور برگ مو:

  • کاهش التهاب:

برگ مو خواص ضد التهابی دارد. در افرادی که از التهاب رنج می برند از جمله التهاب لوزه، آرتریت و گاستریت مزمن، مصرف این محصول نقش بسزایی دارد. این محصول حاوی اسید های چرب امگا ۳ و آنتی اکسیدان است که التهاب و بیماری های مزمن را کاهش می دهد.

  • کنترل گلوکز:

این برگ، دارای شاخص گلیسمی پایین است. پس برای افراد دیابتی که می خواهند سطح گلوکز خون خود را کنترل کنند، مفید است. همچنین دارای فیبر بالایی است و سطح گلوکز خون را کاهش می دهد.

  • گوارش:

فیبر بالای موجود در این شور، باعث جذب بهتر مواد مغذی و عملکرد بهتر گوارش می شود.

  • از خواص شور برگ مو می توان پیشگیری از یبوست را نام برد:

فیبر بالا، همچنین با ایجاد گوارش بهتر، از ایجاد یبوست پیشگیری می کند، پس غذا ها براحتی از بدن دفع می شوند.

  • محافظت از مخاط روده:

این برگ، حاوی ماده معدنی زینک است که مخاط روده را ترمیم و محافظت می کند. همانند اسهال ، به روده کمک می کند تا در زمان آسیب مخاط به سرعت بهبود یابد.

  • پیشگیری از کم خونی:

 غنی از آهن است و این ماده معدنی است که از کم خونی پیشگیری می کند. همچنین نقش مهمی در تولید هموگلوبین در سلول های قرمز خون دارد. این برگ، دارای ویتامین C نیز هست، که این ویتامین در جذب آهن و کاهش کم خونی نیز بسیار حائز اهمیت است.

  • تقویت سیستم ایمنی:

ویتامین C موجود همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. در حالت هشدار، آنتی بادی ها را تحریک می کند تا با باکتری ها و ویروس ها در بدن مبارزه کند.

  • از دیگر خواص شور برگ مو مبارزه با رادیکال های آزاد است:

ویتامین C موجود در این محصول با رادیکال های آزاد می جنگد و به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند تا بدن از بیماری های متفاوت در امان بماند.

  • پیشگیری از سرطان:

این برگها، از جهش سلولهای سرطانی و رشد تومور سرطانی جلوگیری می کنند. پس در این مکانیزم، با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند.

  • سلامت مفاصل:

این محصول به عنوان منبع غنی از منگنز، نقش مهمی در تولید غضروف دارد. اصطکاک در مفاصل منجر به آرتریت می شود، پس این ماده معدنی، مفاصل را روان می کند و سلامت مفاصل را تضمین می کند.

پتاسیم موجود در آن، در حفظ انقباض منظم قلب نقش دارد. و نقش انتقال و جریان مؤثر خون به کل بدن را برعهده دارد. به ویژه استفاده از شور برگ مو OAB به دلیل دارا بودن نمک کم سدیم و سرکه سیب طبیعی نقش به سزایی بر روی عملکرد سالم قلب دارد.

در این محصول از سرکه سیب کاملاً طبیعی و نمک کم سدیم استفاده شده است.

محتوی شور برگ مو OAB: برگ مو، سرکه سیب، نمک تصفیه شده خوراکی کم سدیم، آب آشامیدنی. می توانید این محصول را از مغازه ها یا بصورت آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *