سرطان و گروه خونی

مطلب را به اشتراک بگذارید

این نوشته برگرفته از تحقیقات دکتر آدامو و کتاب “مبارزه با سرطان با علم گروه خونی” وی می باشد. این کتاب، کتاب امید است. با پیروی از راهکارهای نوین ارائه شده در این کتاب قادر خواهید بود تا با پیروی از روشهای صحیح تغذیه ای و درست زیستن و انجام ورزش های مناسب گروه خونتان، زندگی شاد و طولانی و به دور از بیماری داشته باشید. افرادی که مبتلا به این بیماری هستند نیز قادر خواهند بود تا با روشهای کاملاً طبیعی ، کمک شایانی به بهبود وضع خویش نمایند. در ادامه به بررسی بیماری سرطان و واکنش گروه های خونی مختلف نسبت به آن می پردازیم.

سرطان چیست؟
کلمه سرطان به تنهایی موجب ایجاد نگرانی و ترس می شود. سرطان بیماری جدیدی نیست و تنها به چند کشور محدود نمی شود. سرطان سینه، سرطان پروستات و سرطان روده از شایع ترین انواع سرطان هستند. محققان بر این باورند که عوامل بسیاری مانند سیگار کشیدن، عادات غذایی غیر سالم و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی تا حدی موجب افزایش ریسک ابتلا به سرطان می گردند. 

سرطان یک اصطلاح عمومی برای گروهی از ۱۰۰ نوع بیماری است که با رشد کنترل نشده و گسترش سلول های غیر طبیعی همراه اند. تمام اندام های بدن، از سلول هایی تشکیل شده اند که در هنگام نیاز بدن ، قادر به تقسیم طبیعی برای تولید سلول های بیشتری هستند. اگر این سلول ها زمانی تقسیم شوند که به سلول های جدید نیازی نباشد ، آنگاه توده ای از بافت اضافی به نام تومور ایجاد می گردد. این تومور ها می توانند خوش خیم (غیر سرطانی) و یا بدخیم (سرطانی) باشند.
سلول های تومورهای بدخیم به بافت ها و ارگان های نزدیک حمله کرده و به آن ها آسیب می رسانند. سلول های سرطانی از تومور بدخیم جدا شده و از طریق جریان خون و یا سیستم لنفاوی به سایر نقاط بدن می روند و در آنجا نیز ایجاد تومورهای جدید می کنند. به گسترش سرطان “متاستاز” گفته می شود.

مانند بسیاری از بیماری های دیگر، عوامل ژنتیکی و محیطی هر دو در بروز سرطان نقش دارند. تحقیقات نشان داده است که بین نوع گروه خونی و بروز سرطان نیز ارتباطی وجود دارد. آنتی ژن های نوع گروه خون نقش اساسی در بروز سرطان دارند. آنتی ژن های اکثر تومورهای سرطانی، A مانند هستند و به همین خاطر، به طور کل، سرطان در گروه خونی A بیشتر بروز می کند. در ادامه به بررسی واکنش هر چهار نوع گروه خون به بروز انواع سرطانمی پردازیم که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به مطالعه آن بپردازید. 

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *