سرطان سیستم عصبی و گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

رابطه بسیار نزدیکی بین سرطان سیستم عصبی و مغز و گروه خون A دیده میشود. رابطه بسیار ضعیفی بین گروه خون در سرطان سیستم عصبی و مغز داشتن گروه خون O می تواند امتیاز مثبت باشد.

نتیجه بسیار جالبی در مورد تومورهای مغزی به دست آمده است. تحقیقات در مورد عملکرد شیمی درمانی پس از انجام عمل جراحی در این بیماران با تومورهای مغزی نشان داده است که موفقیت بیشتر از آن دارندگان گروه خون A و AB است و نه دارندگان گروه خون B در این تحقیق دارنده گروه خون B مبتلا به سرطان مغز دیده نشده است. اما انجام شیمی درمانی بعد از عمل جراحی در دارندگان گروه خون O با موفقیت کمتری روبرو بوده است بنابراین محققان به این نتیجه رسیده اند که نوع و زمان شیمی درمانی میبایست بر اساس گروه خون انجام شود با آنکه این یافته هنوز به صورت وسیع مورد استفاده قرار نگرفته است، اما ثابت گشته است که بسیاری از بیماریها و سرطانها و نحوه درمان آنها بر اساس گروه خون فرق میکنند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *