سرطان خون و مغز استخوان و ارتباط آن با گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

دلایل محکمی حاکی از آن است که افراد دارنده گروه خون A نسبت به سرطان خون حساسترند و بیشتر از سایرین به این بیماری مبتلا میشوند. به همین میزان مقاومت ویژه ای نسبت به این سرطان دارند. این مقاومت در زنان بسیار بالاتر از مردان این گروه خونی است. دانشمندان بر این باورند که بر روی کروموزوم ۹ در کنار ژن گروه خون، ژنهای جنسی خاصی وجود دارد که باعث مقاومت زنان دارنده گروه خون O نسبت به این نوع سرطان می شود.

داده ها در خصوص سرطان سیستم لنفاوی بسیار کم است، اما ویروس اپستین بار ۱ در بروز این نوع سرطان نقش داشته که این ویروس افراد دارنده گروه خون B را در معرض ابتلای بالاتری از این بیماری قرار می دهد.

پیروی از رژیم غذایی مناسب بر اساس گروه خون برای مبارزه با سرطان بسیار مؤثر میباشد. در مقالات بعدی شما در مورد راهنماییهای کلیدی ویژه ای که جهت جلوگیری و مبارزه با سرطان پیشنهاد گشته آشنا خواهید شد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *