روش علمی بو دادن تخم کتان طلایی OAB

مطلب را به اشتراک بگذارید

روش علمی بو دادن تخم کتان طلایی OAB

هشدار !
توجه داشته باشید روش بو دادن تخم کتان در جهان تنها توسط چند کمپانی با تکنولوژی خاص انجام می شود که یکی از آنها کمپانی CanMar کانادا است.

در این روش که کاملاً با آنچه در ذهن ما است متفاوت می باشد، تخم کتان به صورت معلق در هوا بو داده می شود تا کاملا خواص خود را حفظ کرده و روغن آن اکسید نشود و در این روش تک تک دانه ها به میزان یکسان بو داده می شوند. 

از بودادن تخم کتان خام جداً خودداری فرمائید زیرا روغن آن اکسید شده و مضر است و اگر به روش علمی بو داده نشود مضر و بیماری زا است. تخم کتان OAB نرم و خوش طعم بوده و نیازی به آسیاب کردن ندارد و بهترین روش آسیاب همان دندان انسان است. میزان مصرف تخم کتان طلایی بوداده روزانه ۳۰ گرم می باشد.

تخم کتان طلایی بوداده ۱۰۰% خالص

کیفیت نهایی و ۱۰۰% خالص تخم کتان طلایی بوداده CanMar دارای بالاترین حد استاندارد می باشد.تخم کتان بوداده با این روش علمی اسیدهای چرب امگا ۳ بدن را فراهم می کند. در این روش بو دادن که هزینه بسیار بالایی دارد تمام خواص دانه به طور کامل حفظ شده و دانه اکسید نمی شود.

تخم کتان طلایی ۲۰۰ گرمی

تخم کتان طلایی

فواید تخم کتان طلایی بوداده

فرآیند بودادن تخم کتان و پاستوریزه کردن آن به طور قابل توجهی باکتری و عوامل بیماری زا موجود در تخم کتان خام را از بین می برد. در روش های معمولی بو دادن که مانند آجیل بوداده شود متأسفانه دانه ها به طور غیر یکسان بو داده شده و خواص خود را از دست می دهند و بیماری زا می شوند.

بو دادن تخم کتان با فرآیند و تکنولوژی منحصر به فرد دلایل بسیاری دارد.در این روش منحصر به فرد دانه ها برای بالا بردن طعم، بافت و ارزش غذایی بیشتر بو داده می شوند. این روش علمی باکتری ها، کپک ها و عوامل بیماری زا را از بین می برد. با انجام این فرآیند اسیدهای چرب امگا ۳ و لیگنان دانه حفظ می شود.لذا دقت کنید که هر تخم کتان بو داده ای نمی تواند خوب باشد و باید حتماً با تکنولوژی مدرن بو داده شود که در جهان تنها چند کارخانه بیشتر این تکنولوژی را ندارند.

چرا تخم کتان بوداده مفید است؟

روند بو دادن تخم کتان بافتی بسیار ترد را ایجاد می کند. این روند، برای جویدن آسان تخم کتان و هضم بهتر آن کمک شایانی می کند. دانه های روغنی تخم کتان نباید در مجاورت هوا قرار گیرند در غیر اینصورت اکسید می شوند. پس از خرید تخم کتان آسیاب شده صرف نظر کنید زیرا در گذر زمان اکسید شده و بیماری زا است. مصرف تخم کتان خام باعث ایجاد بیماری بوده و غیر بهداشتی است و به طور کامل خواص آن جذب بدن نمی شود. البته مراقب تخم کتان بوداده تقلبی در بازار باشید.

 عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *