روشهای ساده جهت خوشبو کردن بدن

مطلب را به اشتراک بگذارید

روشهای ساده جهت خوشبو کردن بدن

عرق یک پدیده طبیعی و لازم بدن است که ضمن مرطوب نگه داشتن پوست، موجب دفع مقداری از مواد زاید بدن می‌شود،‌ اما …

عرق یک پدیده طبیعی و لازم بدن است که ضمن مرطوب نگه داشتن پوست، موجب دفع مقداری از مواد زاید بدن می‌شود،‌ اما وقتی که بدن مخصوصا در فصل گرم بدبو می‌شود آن‌وقت برای فرد و اطرافیان او غیرقابل تحمل می‌شود.

بوی نامطبوع بدن و زیر بغل اغلب در دوران بلوغ تشدید می شود ، این بوی نامطبوع می تواند به دلایل بسیاری باشد ، پزشکان می گویند بوی زیر بغل به طور عمده زمانی اتفاق می افتد که برخی از باکتری های خاص شروع به رشد می کنند.

• برای پیشگیری از بوی ناخوشایند ذکر شده بعد از استحمام و قبل از پوشیدن لباس به زیر بغل خود آب‌لیمو بمالند و لباس خود را بپوشند، در آب‌لیمو اسید سیتریک وجود دارد که بر خلاف اسید استیک(موجود در سرکه) فرار نیست. لذا با کاهش PHپوست مانع فعالیت باکتری‌های تخمیر کننده عرق می‌شود.

• ترکیب زاج و گلاب هم می تواندی بدن شما را خوشبوکند.‎ ‎استفاده از جوش شیرین بوی بد زیر بغل و پاهای شما را کاهش می‌دهد‎.

‎‏‎چند‎ لیموترش ‎را در دست خود کم‌کم فشار دهید تا نرم شود. سپس از وسط به دو نیم کنید و به زیر بازوهایتان بمالید تا هسته‌های آن بیرون آید. سپس حمام کنید.

اگر زیر بغل شما موهای‏‎ ‎زائد دارد، یک روز قبل از این کار، موهای موجود در زیر بغل را بتراشید تا اسید لیموها بوی بدن‎ ‎شما را از بین ببرد‎.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *