رازهای پوستتان که ماه تولدتان آشکار می کند

مطلب را به اشتراک بگذارید

رازهای پوستتان که ماه تولدتان آشکار می کند

حتی اگر اعتقادی به طالع‌بینی نداشته باشید گاهی مطالبی درباره‌ طالع خود می‌خوانید. طبق نظر طالع‌بین‌ها نماد تولد علاوه بر زندگی عشقی یا کاری می‌تواند بر جنبه‌ زیبایی ظاهری شما نیز پرتویی باشد. ربکا گوردون طالع‌بین که در نیویورک، آستین و تگزاس که با همکاری متخصص زیبایی‌شناسی شوان داس به ما می‌گویند چگونه با استفاده از فلسفه‌ی ستاره‌ها از پوست خود مراقبت کنیم.

نماد آتش

آتش یکی از چهار عنصرجهان هستی است. نماد انرژی، پرخاشگری و شور و شوق است.

قوچ (۲۱ مارچ-۱۹ آپریل)

متولدین برج قوچ فعال و زیرمی باشند و برج قوچ نماد مقاومت و سرسختی است. افراد با نماد آتش بسیار آتش ‌مزاج هستند. گوردون می گوید به دلیل درجه‌ی حرارت بدن این افراد با مسایلی مانند گرگرفتگی چهره عرق‌سوز شدن، جوش‌های پوستی و آکنه‌ دست پنجه نرم می کنند.
توصیه‌های زیبایی: گوردون می‌گوید، برش ضخیمی از خیار خنک را روی چشم‌ها و پیشانی قرار دهید تا گرمای پوست را جذب کند تاثیر آن سریعا نمایان می‌شود. برای آنکه حرارت بدنتان را در حد ملایم حفظ کنید محصولات زیبایی که دارای مواد خنک‌کننده‌ و نرم‌کننده‌ طبیعی آلوورا هستند پیشنهاد می‌کند.

شیر (۲۳ جولای-۲۳ آگوست)

شیر نماد قدرت و انرژی می باشد و از سوی خورشید کنترل می‌شود. گوردون می گوید متولدین این برج دارای پوست‌های خشک هستند زیرا نماد آتش و حرارت است.
توصیه‌های زیبایی: گوردون می گوید روغن نارگیل برای پوست خشک متولدین برج شیر مناسب است. زیرا روغن نارگیل به آسانی موجب جذب زنجیره‌ی ملایمی از اسیدهای چرب می‌شود. بنابراین نه تنها از خواص آب‌رسانی به پوست برخوردارند بلکه به طور طبیعی از هجوم رادیکال‌های آزاد به پوست محافظت می‌کند. او پیشنهاد می‌کند که ۱ قاشق  روغن زیتون را با ۱/۲ قاشق عسل و ۱/۲ قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کنید تا به شکل خمیر شود باعث  نرمی، آب‌رسانی و شفافیت پوست‌های خشک می‌شود.

کماندار (۲۲ نوامبر-۲۱ دسامبر)

کماندار نماد  جویای خرد است. متولدین برج کماندارتمایل دارند که هر کاری را اغراق‌آمیز به پایان برسانند. گوردون می گوید متولدین کمانداربا تمایل غریزی در هر کاری ازبخصوص خوردن و نوشیدن افراط می کنند. قرمزی پوست، جوش و آکنه نوع پوست کماندار است .
توصیه‌های زیبایی: پاک‌کننده‌های صورت با قدرت پاک‌کنندگی ۲٪ حاوی گلیکول یا اسید استیک را پیشنهاد می‌کند. شب‌ها پیش از. خواب صورت خود را با لایه‌بردار پاک کنید تا هم سلول‌های مرده را پاک کند و هم منافذ پوست را باز کند صبح‌ها پوست خود را با پاک‌کننده‌‌های ملایم‌تری پاک کنید.

نماد زمین

عنصر زمین نماد ماده‌ گرایی، محافظه‌کاری، عمل‌ گرایی و پایداری است.

گاو (۲۰ آپریل-۲۰ می)

گوردون می گوید سرسختی متولدین این برج با گلو، گردن و تارهای صوتی آنها پیوند خوررده، سینه‌ی آنها پوستی لطیف دارد که باعث سوزش، خارش و خشکی می باشد.
توصیه‌های زیبایی: برای نرم کردن پوست گردن یک ماسک ضد التهاب تشکیل شده از جودوسر خیس‌خورده که دارای خاصیت آب‌رسانی و التیام‌بخش می باشد و آلوورا که خواص ضدباکتریایی دارد بسازید. ۱ قاشق  جودوسرپرک خالص را قبل از آنکه با ۲ قاشق  ژل  آلوورا مخلوط کنید با دقت تمام درون قهوه ا‌سیاب ریخته و آسیاب کنید. بگذارید این محلول به مدت ۵ دقیقه روی پوست بماند محلول را روی پوست ماساژ دهید و در پایان شسته و با یک حوله‌ مرطوب خشک کنید.

بز (۲۲ دسامبر-۱۹ژانویه)

متولدین برج بز افرادی هوشمند هستند، از نظر جسمانی متولدین برج بز دارای خشکی، حساسیت و خارش پوست‌ می باشند، این مشکلات پوستی درفصل زمستان که در این فصل متولد شده اند بیشتر می شود
توصیه‌های زیبایی: شما باید از سر تا نوک پایتان را آب‌رسانی کنید. گوردون می گوید پس از دوش گرفتن و هنوز پوسستان مرطوب است مخلوطی از ۱/۴ فنجان روغن درخت shea و چند قطره روغن کنجد عطردار به پوسستان بمالید. هر ماه با عشق سرتان را ماساژ دهید. ۵ تا ۷ قطره روغن بادام را روی پوست سرتان بریزید و به مدت ۷ دقیقه بماند.سپس شامپو بزنید.

سنبله (۲۳ آگوست-۲۲ سپتامبر)

گردون می‌گوید سنبله مستقل‌ترین و سخت‌کوش‌ترین نمادهای فلکی به حساب می اید. زیر چشم‌ها؟ حلقه‌های سیاه در زیر چشم پس از بی‌خوابی یک شب پرمشغله و اضطراب رویت می شود.
توصیه‌های زیبایی: ماسک خنک‌کننده‌آووکادو برای نقاط زیر چشم است. گوردون می گوید ¼ فنجان اووکادوی رسیده‌خنک را با ۱/۴ فنجان ژل الورا به صورت خمیر دربیاورید. پس از تمیز کردن پوست خمیر را زیر چشم بمالید و به مدت ۱۰ دقیقه بماند. و با ملایمت مواد را با دستمال از روی پوستتان پاک کنید و با اب بشویید.

نماد هوا

عنصر هوا دلالت بر ارتباط، هوش و منطق است

دوقلوها (۲۱ می-۲۱ ژوین)

گوردون می گوید نماد دوقلوها با تغییر دایم پیوند خورده است، دست‌ها و بازوهایشان ابتلا به فرسودگی و سایش و پارگی است.
توصیه‌های زیبایی: متولدین دوقولوها باید بر مراقبت از دست‌هایشان تمرکز کنند و اولین بخش از بدن دست ها می باشند  که علایم پیری رویت می‌شود. پوست دست و آرنج را با اسکراب نمک آب‌ رسانی کنید: ۱/۴ فنجان روغن زیتون خالص را با ۱/۴ فنجان روغن آفتاب‌گردان، ۱/۸ فنجان آبلیمو و مقداری نمک دریا یا سبوس جو دوسر مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت ۵ تا ۷ دقیقه روی دست‌ها و بازوها ماساژدهید. و با آب ولرم، بشویید خشک کنید و کرم مرطوب کننده بزنید تا دست و بازوهای نرم داشته باشید.

ترازو (۲۳ سپتامبر-۲۲ اکتبر)

ترازو از سیاره‌ ونوس که نماد عشق، زیبایی و هنر است، کنترل می‌شود. این نماد در کلیه‌ها دچار نارسایی می شود. گوردون می‌گوید اگر بدن و به ویژه کلیه‌‌های متولدین برج ترازو به اندازه کافی آب دریافت نکند خاصیت اسیدی به وجود می اید و زمینه‌‌ی جوش‌های پوستی را فراهم می کند.
توصیه‌های زیبایی: روزانه از محصولات پاک‌کننده‌ که با قدرت پاک‌کنندگی ۲ تا ۳٪ است استفاده کنید تا نیازهای پوستی را برآورده کنید، و روزانه حتما به پوست خود مرطوب‌کننده بزنید .

دلو (۲۰ ژانویه-۱۸ فوریه)

این نماد از هوا، قانون‌ شکن‌ترین نمادهای فلکی می باشد. این نماد ارتباطی عمیقی با سیستم گردش خون دارد، اغلب متولدین برج دلو با مشکلات گردش خون مواجه هستند.
توصیه‌های زیبایی: گوردون می گوید برای بهبود جریان گردش خون می‌توان، کشیدن برس خشک بر روی پوست بدن و صورت مناسب است. با برس سفت به پاها و دست‌ها ضربه دایروار بزنید و به سمت قلب بروید و با کل بدن ادامه دهید. برای صورت نیز از برس‌های نرم از مجموعه‌ برس‌های نرم مخصوص پاک‌کنندگی صورت، استفاده کنید

نماد آب

عنصر آب اشاره به تخیل، احساس و درون‌گرایی دارد.

عقرب (۲۳ اکتبر-۲۱ نوامبر)

گوردون می‌گوید برج عقرب با خصوصیاتی مانند احساساتی بودن، وفاداری و مهربانی بی‌ثبات‌ترین نمادهای فلکی به حساب می‌آیند و با جوش‌های ناگهانی مانند جوش‌های سرسیاه جوش‌های عمیق و دردناک بروز می‌کند.
توصیه های زیبایی: پس از استفاده از پاک‌کننده‌های پوست از لوسیون مخصوص جوش‌ استفاده کنید. ۲ قاشق سوپ‌خوری سرکه‌ی سیب را با چند قطره آب‌لیموی تازه را با کمی سبوس جو دوسر مخلوط کنید روی جوش‌ها بمالید. و از سرم‌ اسید هیالورونیک استفاده کنید تا رطوبت پوستتان حفظ شود .

ماهی (۲۰ فوریه-۱۹ مارس)

گوردون می گوید متولدین برج ماهی  احساساتی وخلاق هستند. احساسات در وجودشان انباشته شود و آن را بروز ندهند، این استرس در غالب التهاب و خارش در پوست نمایان می‌شود.
توصیه‌های زیبایی: دوبار در روز کرم مرطوب‌کننده‌ ضدالتهاب پوستی حاوی روغن عصاره‌ی گل رز وبا روغن زیتون طبیعی و اورگانیک روی پوست خود بمالید. روغن عصاره‌ی گل رز برای پوست‌های حساس، کرم ضدالتهابی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

سرطان (۲۱ ژوین-۲۲ جولای) 

برج سرطان با تمایل به دو سمت بدخلقی و محبت، نگهبان فلکی است. درباره‌ی برج سرطان به عنوان قوی‌ترین نماد آب نگران کننده به نظر می‌رسد، که تحت تاثیر چرخش ماه و جزر و مد است.
توصیه‌های زیبایی: مایعات انباشته شده در زیر پوست صورت را با برسی خشک جا به جا کنید. برای تسکین تورم‌ اطراف چشم به مدت ۱۰ دقیقه چای سبز کیسه‌ایی زیر چشم‌ها قرار دهید تا التیام پیدا کنند. چای حاوی آنتی‌اکسیدان است که پوست را شفاف می‌کند، و از میزان فشار بر رگ‌های خونی و تورم را کاهش می‌دهد.
عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *