درمان خانگی اسهال در کودک گروه خونی O

درمان خانگی اسهال در کودک گروه خونی O

مطلب را به اشتراک بگذارید

درمان خانگی اسهال

کودکان دارنده گروه خون O معمولاً در صورت خوردن فراورده های لبنی تا حدی دچار اسهال می شوند. اگر کودکتان شروع به خوردن غذا و نوشیدن مایعات کرده است جهت رفع تشنگی، به جای آب میوه به او آب گوشت و آب سبزیجات پخته شده بدهید.

مرهمی برای اسهال کودک

اسهال بسیار کم در نوزاد نرمال است، اما اگر اسهال شدید است کودک را نزد پزشک اطفال برده تا مطمئن شوید که عفونت باکتریایی نداشته باشد.
برای جلوگیری از کم آبی بدن نوزاد (نوزادان بسیار کوچک) از این روش استفاده کنید: چند عدد هویج را به خوبی شسته و پوست بکنید و درون آب به مدت ۲۰ دقیقه یا بیشتر بپزید (تا وقتی که هویج کاملاً پخته شود). آب بدست آمده را  کاملاً خنک کرده و با قاشق چای خوری چند قطره در دهان کودک خود بچکانید، این کار را می توانید چند بار در روز تکرار کنید.
اگر کودک شروع به غذا خوردن کرده است، مصرف میوه را کاهش دهید زیرا مصرف زیاد میوه می تواند باعث اسهال شود. پوره برنج یا شیره برنج اسهال را بهبود می بخشد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *