درمان بیماری سینه فیبروکیستیک

مطلب را به اشتراک بگذارید

 

دلیل بروز این بیماری عدم تعادل هورمونی است. بیشتر به دلیل عدم تعادل هورمون استروژن پیش می آید.

هشدار !

توجه داشته باشید روش بو دادن تخم کتان در جهان تنها توسط چند کمپانی با تکنولوژی خاص انجام می شود که یکی از آنها کمپانی CanMar کانادا است. در این روش تخم کتان به صورت معلق در هوا بو داده می شود تا کاملا خواص خود را حفظ کرده و روغن آن اکسید نشود و در این روش تک تک دانه ها به میزان یکسان بو داده می شوند.

از بودادن تخم کتان خام خودداری فرمائید زیرا روغن آن اکسید شده و مضر است و اگر به روش علمی بو داده نشود مضر و بیماری زا است. تخم کتان OAB نرم و خوش طعم بوده و نیازی به آسیاب کردن ندارد و بهترین روش آسیاب همان دندان انسان است.

درمان های خانگی برای درمان بیماری سینه فیبروکیستیک:

– روغن های ضروری:
این بیماری با استفاده از روغن های ضروری می تواند کاملاً درمان شود. مخلوطی از روغن های ضروری شامل: ۳ قطره از روغن بابونه و ۳ قطره از روغن زنجبیل به همراه ۱۰ قطره روغن اسطوخدوس به همراه ۲ میلی لیتر عصاره گل کالاندولا (گل همیشه بهار). مخلوط روغن ها را در ۱۰۰ میلی لیتر آب گرم حل کنید. به کمک پارچه کتانی مخلوط را روی سینه ها بمالید. این روش می تواند برای درمان بیماری سینه فیبروکیستیک بسیار مفید باشد.

– روغن گل پامچال:
روغن گل پامچال در درمان بیماری سینه فیبروکیستیک مفید می باشد. قرار دادن مقداری کمی ازاین روغن روی محل بیمار می تواند تسکین دهنده باشد.

– ویتامین B6:
این ویتامین به کنترل میزان تعادل هورمون ها در بدن کمک می کند. مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین B6 می تواند در درمان مشکلات مثانه ای مفید باشد. موادی مانند: سبوس، فندق، سیر و غیره حاوی منابعی از ویتامین B6 می باشند. همچنین ویتامین E نیز در پیش گیری از مشکلات بیماری سینه فیبروکیستیک موثر می باشد.

– تخم کتان:
تخم کتان در درمان بیماری سینه فیبروکیستیک بسیار موثر است. استفاده از تخم کتان می تواند باعث کاهش درد ناشی از این بیماری شود. یک قاشق چای خوری پودر تخم کتان و یا تخم کتان بو داده به همراه یک لیوان شیر و یا شیر سویا تاثیر گذاری فراوانی در درمان کامل این مشکل دارد.

– برگ کلم:
قرار دادن برگ کلم روی سینه ها در طول شب می تواند نتایج بهبودی خوبی به همراه داشته باشد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *