خواص جینسینگ برای مو

مطلب را به اشتراک بگذارید

خواص جینسینگ برای مو

جینسینگ خواص فوق العاده برای موهای سر دارد. کمتر شدن ریزش موها و پیشگیری از سرطان از جمله عواملی است که مصرف جینسینگ برای آن فوق العاده است. عده ای بر این باورند که ریشه این گیاه می تواند پوستسر را شاداب کند و به رشد موها کمک کند. تحقیقات نشان داده که این گیاه استرس را از بین می برد. از آنجایی که استرس یکی از عوامل ریزش مو است با این روش باعث جلوگیری از ریزش مو می شود.اما جینسینگ برای بدن و پوست انسان خواص فوق العاده ای دارد این خواص هم می تواند بر روی ریزش موها تاثیر بگذارد.

استفاده از جینسینگ در حین شست و شوی موهای سر باعث می شود که موهای شما پر پشت تر شوند. معمولا در برخی از شامپو ها از جینسینگ نیز به مقداری استفاده می شود.

در یک تحقیق دیگر یافته شد که کسانی که از جینسینگ برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کرده اند استعداد کمتری در سرطان دارند. شیمی درمانی که در بیماران سرطانی استفاده می شود باعث ریزش مو در افراد می شود. استفاده از جینسینگ نه تنها به این افراد در مبارزه به سرطان کمک می کند بلکه باعث می شود تا موهای ریخته شده آنها نیز سریع تر رشد کنند یا حداقل کمتر دچار ریزش مو ها می شوند.

مصرف دو گرم از عصاره ریشه جینسینگ ۵ ساله باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات و مبارزه با سرطان است.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *