جو دو سر پرک و تقویت قوای جنسی

مطلب را به اشتراک بگذارید

جو دو سر پرک و تقویت قوای جنسی

طبق نظریات آقای دکتر ماوو و سرکار خانم دکتر ماندیر:

ایجاد ارتباط عاشقانه و رابطه جنسی کمک بسیار زیادی به بهبود سلامت روحی و روانی می نماید و باعث بالا رفتن میزان اندورفین، DHEA، و هورمونهای رشدمی شود که خود باعث افزایش طول عمر است. به طور طبیعی داشتن رابطه جنسی عامل کاسته شدن هورمونهای استرس مانند کورتیزول و آدرنالین است. 

رابطه جنسی سالم باعث افزایش طول عمر است و به همان نسبت باعث جوان ماندن پوست شده و افراد با برقراری رابطه سالم جنسی ۴ الی ۷ سال جوانتر به نظر می آیند. هیچ چیز همانند داشتن رابطه سالم جنسی، شاد زیستن، داشتن تغذیه سالم و خواب خوب باعث بهبود روانی و داشتن زندگی سالم به انسان کمک نمی کند.

تاثیر جو دو سر (یولاف) بر سلامت جنسی

جو دو سر و سبوس آن در کنار اثر خارق العاده شان بر پایین آوردن کلسترول خون و کاستن تری گلیسرید به عنوان غله ایی نیرومند در بالا بردن توانایی جنسی محسوب می شوند.

جو دو سر حاوی عنصری به نام avenacoside  است که با تنظیم میزان هورمون تستوسترون خون و اثرش بر روی این عنصر عملکرد این عنصر در بدن را بهبود بخشیده و از آنجا که با بالا رفتن سن میزان این هورمون در خون کاسته می شود لذا با تنظیم آن توانایی جنسی را بالا برده و در زوجین باعث تقویت ماهیچه ها و شرایط روانی  جهت  داشتن رابطه جنسی سالم می شود.

جو دو سر جزو غلات سودمندی است که از آن در داروسازی استفاده های فراوانی می شود. به عنوان مثال به دلیل داشتن لعاب فراوران در هنگام پخت نسبت به سایر غلات از آن در ساخت داروهای ضد التهابی استفاده شده، همچنین از آن در تهیه  داروها و پمادهای دیگری نیز جهت درمان اگزما و یا نیش زدگی حشرات  استفاده می شود.

جو دو سر را از کجا تهیه کنیم؟

جو دو سر پرک را می توانید با مراجعه به وب سایت oabshop.ir تهیه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۸۸۳۴۳۴۹۰ تماس حاصل بگیرید.

مصرف این غله تاثیری فوق العاده بر روی سیستم عصبی انسان دارد و مصرف طولانی مدت این غله می تواند بر زندگی ما تاثیر فراوان داشته و به مرور زمان از استرس و اضطراب کاسته و سبک زندگی ما را دگرگون نماید. از این رو مصرف مداوم آن تاثیر فوق العاده ایی برروی زندگی جنسی زوجین دارد.

مصرف این غله بدون داشتن هر گونه عوارض جانبی که داروهای محرک قوای جنسی دارند غذایی طبیعی جهت تحریک قدرت جنسی است و به همین دلیل در جهان به آن لقب ویاگرای طبیعی را داده اند که قدرت جنسی را در هم مرد و هم زن بالا می برد.

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۲۰۰ گرمی

در زنان مصرف این غله نه تنها از لحاظ فیزیکی بلکه از لحاظ روحی و روانی تاثیر مثبتی برروی مغزوسیستم عصبی او داشته وباعث ایجاد لذت کامل جنسی در زن از لحاظ روانی می گردد.
در مردان با بالا بردن میزان خون رسانی قدرت جنسی را افزوده و از انزال زود رس جلوگیری می نماید.

جو دو سر نه تنها منبع غنی کربوهیدراتها و فیبر محلول و غیر محلول می باشد همچنین حاوی میزان بالای آهن، روی و منگنز نسبت به سایر غلات است که هر سه ماده تاثیر به سزایی بر روی سیستم عصبی و قدرت جنسی و باروری انسان دارند. 

توجه داشته باشید از آنجا که جو دو سر هیچ تاثیر منفی در مصرف هم زمان با سایر گیاهان دارویی آرامبخش مانند گل گاو زبان و سنبل الطیب ندارد بلکه مصرف هم زمان آن با گیاهان فوق تأثیر آن بر سیستم عصبی و قوای جنسی را چندین برابر می نماید. 

از دیگر خواص جالب توجه این غله می توان به ترک اعتیاد به سیگار و برخی داروها ، تنباکو و همچنین کافئین اشاره نمود. مصرف این غله همچنین تاثیر بسزایی بر روی خواب داشته به ویژه در افرادی که از بیماری بی خوابی رنج می برند.

از لحاظ ارزش غذایی جو دو سر منبع غنی سلنیوم است که یکی از مهمترین فاکتورهای موثر در عملکرد آنتی اکسیدان بسیار سودمند به نام gulathione peroxidase است. سلنیوم در ترمیم DNA نقش بسزایی داشته و به همین دلیل ریسک ابتلا به سرطان را به شدت کاهش می دهد.
جو دو سر تنها غله ایی است که حاوی بتاگلوکان می باشد که این ماده پلی ساکاردی است بسیار سودمند که باعث بالا بردن سیستم ایمنی بدن شده و از بدن در برابر عفونت های باکتریایی محافظت می نماید.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *