تغذیه مناسب دارندگان گروه خون AB

مطلب را به اشتراک بگذارید

این گروه خون کمتر از هزار سال پیش بوجود آمده است و  ۵٫۲ درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد. رژیم غذایی این گروه خون ادغامی از غذاهای گروه خون A و B می باشد. افراد این  گروه همچون گروه خون A دارای اسید معده پایین هستند ولی تا حدودی همچون گروه خون B  با گوشت سازگاری دارند.

خوراکی هایی که عامل اضافه وزن در این گروه هستند عبارتند از: گوشت قرمز، لوبیا قرمز، برخی از دانه ها، ذرَت ، گندم و گندم سیاه.

گوشت مصرفی در این دسته افراد مانند افراد گروه خون A  بصورت چربی ذخیره می شود و مصرف غذاهایی مانند ذرت و کنجد، به دلیل  گرایش آنان به گروه خون B باعث اختلال در کار انسولین می گردد.

غذاهای دریایی، لبنیات، سبزیجات سبز، آناناس و کلپ برای این دسته از افراد بسیار سودمند می باشند و باعث تولید انسولین و افزایش متابولیسم می گردند.

این گروه از افراد در برابر فشارهای عصبی همچون گروه خون A عمل می نمایند و دچار عصبانیت، خشم و اضطراب می شوند. ورزش هایی همچون پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری نیز برای این گروه بسیار مفید است.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *