ترکیب شگفت انگیز عسل و چای سبز

مطلب را به اشتراک بگذارید

ترکیب شگفت انگیز عسل و چای سبز

چای سبز نوشیدنی دارویی خوش طعمی است که خواص فوق العاده ای دارد. برخی از افراد به دلیل طعم خاصی که دارد نمی توانند آنرا بنوشند. در صورتی که از طعم چای سبز خوشتان نمی آید اما می خواهید این گیاه فوق العاده را میل کنید بعد از دم کردن کمی عسل خام و طبیعی با آن مخلوط کنید.

چای سبز و عسل برای سلامتی :

توجه داشته باشید که عسل مصرفی تان عسل طبیعی باشد زیرا علاوه بر اینکه طعم و مزه چای سبز را شیرین می کند عسل طبیعی دارای خواص مغذی فوق العاده ای است که عسل صنعتی این ویژگی را ندارد و بسیاری از مواد مغذی آن گرفته شده است.

کمک به کاهش وزن :

آیا عسل به تنهایی به کاهش وزن کمک می کند؟ خیر! اما عسل خام می تواند متابولیسم بدن را کنترل کند و باعث آب شدن چربی های اضافه بدن و در نتیجه باعث کاهش وزن شود. به هیچ عنوان عسل صنعتی این قابلیت را ندارد زیرا دارای مقدار زیادی شکر است که علاوه بر داشتن کالری زیاد باعث چاقی و بالا رفتن قند خون نیز می شود.

چای سبز و عسل، ترکیبی فوق العاده :

چای سبز به تنهایی می تواند باعث لاغری شود و همچنین گفته می شود که عسل قابلیت کنتترل متابولیسم و در نتیجه کاهش وزن را دارد. حالا توجه داشته باشید که اگر عسل را با چای سبز مخلوط کنیم به ترکیبی دست می یابیم که می تواند دارای خواصی فوق العاده و همچنین چربی سوز باشد.

برای بیشترین استفاده از خواص این ترکیب بعد از اینکه چای سبز در آب جوش ریخته شد صبر کنید کمی دمای آن پایین بیاید سپس عسل بریزید. اگر در زمانی که داغ است آنرا بریزید ممکن است برخی از خواص این ماده غذایی از بین برود.

مخلوط عسل و چای سبز با لیمو :

عده ای لیمو را با عسل و آب داغ قاطی کرده و میل می کنند و به آن از نظر یک ترکیب کاهش وزن نگاه می کنند. اما اگر به جای آب از چای سبز استفاده کنید شگفت زده خواهید شد این ترکیب مزه فوق العاده ای دارد و همچنین قابلیت از بین بردن چربی ها را سریع تر انجام می دهد.

البته دقت کنید که هیچ گاه عسل را در چای یا آب با دمای جوش نریزید، زیرا خواص خود را از دست می دهد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *