بیماری های قلبی

مطلب را به اشتراک بگذارید

حمله قلبی که از بیماری قلبی ناشی می شود، دلیل عمده مرگ و میر در اکثر کشورهای صنعتی است. اگرچه حملات قلبی برای هر کسی می تواند روی دهد، اما اگر چند روش جلوگیری از بیماری های قلبی را در زندگی به کار گرفته و آگاهی تان را بالا ببرید، خطر ابتلا به بیماری های قلبی به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.
یک قدم مهم در جلوگیری از حمله قلبی ، پیروی از یک رژیم ورزشی منظم است. افرادی که روش زندگی بی حرکتی دارند، خطر ابتلا به حمله قلبی در آنها به مراتب بیشتر از کسانی است که فعال تر هستند. 
بهترین شروع برای داشتن یک زندگی فعال، از دوران کودکی است، اما برای جلوگیری از حمله قلبی هرگز دیر نیست. 
حتی در ۵۰ سالگی نیز ، برای شروع ورزش خوب است و هر قدمی که اکنون برای سلامتی خود برمی دارید، خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد. 
در حقیقت، اگر یک فرد ۵۰ ساله سخت کوش، در صدد جلوگیری از حمله قلبی بر آید، می تواند به مراتب موفق تر از یک فرد ۲۰ ساله بی حرکت باشد. 
یک رژیم غذائی سالم و پائین نگه داشتن سطح کلسترول و قند خون می تواند از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری کند و از آنجا که ورزش کردن باعث سلامت ماهیچه های بدن شما می شود، می تواند باعث جلوگیری از حمله قلبی نیز بشود.

همچنین پزشکان آسپیرین را تجویز کرده و توصیه می کنند به محض داشتن علائم حمله قلبی، آسپیرین مصرف کنند، چون باعث رقیق شدن خون شده و روند جریان خون به طرف قلب تان را آسان تر می کند. 

در ادامه مطلب به بررسی علائم کلیدی بیماری های قلبی، روشهای جلوگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی، بهترین مواد غذائی جهت جلوگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی می پردازیم که می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر به مطالعه این موارد بپردازید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *