برای تسکین استرس از آداپتوژن ها استفاده کنید (B)

مطلب را به اشتراک بگذارید

لغت «آداپتو ژن» برای بیان گروهی از گیاهان به کار می رود که برای تسکین استرس مفید هستند. بسیاری از این گیاهان کارکرد بدن را نرمال و تنظیم می نمایند. اگر میزان عناصر موجود در بدن بالا باشد آن را پایین آورده و بالعکس باعث افزایش عناصری است که بدن دچار کمبود آنهاست. آداپتو ژن های زیر برای متعادل سازی فکری و جسمی افراد دارنده گروه خون B بسیار مناسب می باشند:
جینسینگ: یکی از خواص بسیار مهم جینسینگ کاهش سریع کورتیزول پس از پایان دوران بحرانی است. بدینوسیله جینسینگ تنظیم کننده ترشح کورتیزول در بدن است. این عملکرد جینسینگ کاملاً تعریف و معنی آداپتو ژن را تصدیق می نماید. جینسینگ برای تمام گروه های خونی مفید است.
ریحان مقّدس: عصاره برگ این گیاه کاهنده ی استرس و کورتیزول در بدن است و به سوخت و ساز قند خون کمک کرده و قند خون بالا را پایین می آورد.
ریشه شیرین بیان: غده آدرنال را تقویت و سیستم غدد ترشحی بدن را سالمتر نموده و به کارکرد هر چه بهتر سیستم ایمنی کمک می کند. در مصرف شیرین بیان دقّت کرده و به همراه مکمل پتاسیم مصرف نمایید. توصیه می کنم در خصوص مصرف شیرین بیان با پزشک و یا گیاه شناس ماهری مشورت نمایید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *