از چه رژیم غذایی پیروی کنیم ؟

از چه رژیم غذایی پیروی کنیم ؟

مطلب را به اشتراک بگذارید

از چه رژیم غذایی پیروی کنیم ؟

• امساک در غذا خوردن به صورت مقطعی و یا روزه کامل منسوخ شده است . امروزه ما از محدودیت ها و ضررهای این روش قدیمی آگاهیم ( به جز مواردی  که غذا نخوردن در ارتباط با فلسفه ای و یا مذهبی باشد ، که در آن صورت مسئله فرق می کند).

نخوردن برای لاغری ، عکس هدفی است که ما دنبال می کنیم . نخوردن ، قبل از آن  که چربیها را آب کند، عضلات را آب می کند … زیرا بدن برای به کار انداختن اعضاء حیاتی ، به انرژی نیاز دارد .

اگر این انرژی از خارج تامین نشود ، بدن آن را از عضلات تامین خواهد کرد و به اصطلاح « خود هضمی» انجام می دهد . زیرا به هر ترتیب  که شده باید پروتئین لازم خود را کسب کند. از قراری بعضی رژیمهای لاغری این نقص را با گنجاندن مقدار زیادی پروتئین در رژیم غذایی افراد چاق ، بر طرف می کنند.

• نخوردن افسردگی می آورد . اضطراب را دو چندان می کند، اضطرابی که خیلی پیش از تشخیص ، تخریب سیستم عصبی ما را آغاز کرده است . پس اگر به یک رزیم ساده غذایی بسنده کنیم ، بسیار عاقلانه تر و موثرتر خواهد بود .

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *