از آلرژی در سه ماهه دوم بارداری بکاهید

مطلب را به اشتراک بگذارید

دارندگان گروه خون O آسیب پذیری بیشتری در برابر آلرژی های غذایی و تنفسی نسبت به سایر گروه های خونی دارند، و بارداری می تواند این مسئله را تشدید کند. با پیروی از رژیم غذایی ویژه گروه خون O، روده های خود را عاری از لکتین هایی کنید که باعث ایجاد آلرژی می شوند. علاوه بر آن می توانید از توصیه های زیر برای بر طرف کردن آلرژی استفاده نمائید:
• چای برگ گزنه: این گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و برای افرادی که از آلرژی رنج می برند مفید است.  در روز یک یا دو فنجان از این چای بنوشید.
رز هیپ: در اولین نشانه آلرژی روزانه یک قاشق چای خوری از عصاره رز هیپ مصرف کنید. (در صورت نیاز هر ۳۰ دقیقه یک بار تکرار کنید) و یا از چای رز هیپ  استفاده نمائید.
عامل آلرژی را از خود دور کنید: تماس خود را با عوامل آلرژی زا کم کنید. مثلاً می توانید قالی و موکت و پرده ها را از خانه جمع کنید، زیرا این وسایل منبع گرد و غبار هستند. از روکش های پلاستیکی برروی بالش ها و خوشخواب و همچنین از دستمالهای خیس و یا مرطوب برای گردگیری استفاده کنید، میزان رطوبت هوای خانه را پایین بیاورید، از فیلترهای تصفیه هوا در منزل استفاده نمائید.
از مصرف فلفل سیاه خودداری کنید: از مصرف فلفل سیاه مخصوصاً فلفل سیاه پودر شده خودداری نمائید. هنگامی که غشاء خارجی دانه فلفل شکسته می شود نوعی کپک در غشاء داخلی فلفل شروع به رشد می کند. تمام افراد دارنده گروه خون O می بایست از مصرف فلفل سیاه مخصوصاً در صورت داشتن آلرژی خودداری کنند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *