آیا می توان شکم خود را از نو متناسب کرد ؟

آیا می توان شکم خود را از نو متناسب کرد

مطلب را به اشتراک بگذارید

آیا می توان شکم خود را از نو متناسب کرد ؟

دقیقاً هدف ما در اینجا ، اثبات چنین موضوعی است. شخص در هر سنی که باشد ، اگر غشا عضلانی اش را فعال نگاه دارد، می تواند قابلیت ارتجاعی و قدرت آن را حفظ کند.

درضمن ، چون عضلات هم حافظه ی مخصوص به خود دارند ، اگر در گذشته با آنها خوب کار شده باشد ، آسانتر و سریعتر فرم دلخواه را پیدا می کنند.

شکم ما چه نقشی را بازی می کند ؟

قابلیت ارتجاعی عضلات جدار شکم و قوی بودن آنها ، باعث حرکت صحیح غذا در روده ها می شود. به این ترتیب که هر حرکتی که باعث انقباض عضلات شکمشود ، الزاماً منجر به یک انبساط می شود و تکرار این حرکات روده ها را به حالت منظمی ماساژ می دهد.

ولی مهمترین کاری که عضلات شکم انجام می دهند نقشی است که در حرکات تنفسی ایفا می کنند. زیرا شکم باعث می شود عمل بازدم صحیح و عمیق انجام گیرد. همچنین ، هنگام تنفس عادی هر چه عضلات شکم بیشتر منقبض شوند ، هوای بیشتری از ریه ها خارج می شود.

عضله ی عرضی شکم که یک کمربند ماهیچه ای است ، هنگام انقباض ، تمام اعضای داخلی شکم را می فشارد و این عمل برای تنفس کامل ضروری است.


آیا اندام نمونه ای وجود دارد؟ 

 

ما عمری زیر بار زندگی ، غمها، گذشت سالها ، دردها و مسئولیتهای مختلف خرد شده ، در خود فرو رفته و کِز کرده ایم . دیگر کافیست ! بهتر است پیش از آن که بد نشستن و بد ایستادن ، فرم بدن ما را به کلی تغییر دهد و گذراندن سالهای عمر بیش از این ما را خَموده کند، خود را از شرشان خلاص کنیم .
دیگر بهتر است از قوز کردن و خم کردن ستون مهره ها اجتناب کنیم ! خود را صاف کنیم . و در پوست خود راحت تر و بهتر جای بگیریم.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *