آیا افراد دارنده بعضی از گروههای خونی بیشتر عمر میکنند؟

مطلب را به اشتراک بگذارید

در مورد ارتباط بین طول عمر و نوع گروه خون تحقیقات زیادی انجام نپذیرفته است. تنها سه تحقیق نشان داده که افراد دارنده گروه خون O طول عمر بیشتری نسبت به گروه خون A دارند معلوم نیست که این به دلیل ارتباط ژنتیکی میباشد و یا فقط به علت آسیب پذیری بیش از حد افراد دارنده گروه خون A نسبت به تغذیه پرچرب و استرس بالا. در هر حال این تحقیق بر روی گروه بسیار کوچکی انجام شده و تاکنون این تحقیق تکرار نشده است.

تحقیق قدیمی تری بر روی گروه خون A نشانگر تأثیر عوامل محیطی و اقلیمی و روش زندگی در این گروه از افراد میباشد. در این تحقیق ثابت شده که استرس بالا و مصرف بیش از اندازه تنباکو و الکل، مصرف اشتباه بعضی داروها، و فعالیت کم و ورزش نکردن تأثیر بزرگی در سلامت افراد دارنده گروه خون A داشته است.

در سومین تحقیق که در ایتالیا توسط دندان پزشکان انجام شده، نشانگر آن است که افراد دارنده گروه خون O بیش از هفتاد و پنج سال عمر کرده اند. 

در تحقیقات من نشان داده شده که افراد دارنده گروه خون B طول عمر بیشتری دارند، و این میتواند به علت کیفیت سلامت بهتر آن ها باشد. آنها از لحاظ آسیب پذیری نسبت به بیماریها، بین گروههای این می تواند در طول عمر بیشتر آنها نقش داشته باشد آنها نقش داشته باشد.
به یاد داشته باشید که این تحقیقات بر روی گروهی از مردم انجام شده که هیچ تلاشی در داشتن زندگی سالم و طول عمر بیشتر انجام نداده اند. با دنبال کردن رژیم غذایی مناسب گروه خون، تمام افراد دارنده گروههای خونی مختلف می توانند طول عمر بیشتری و زندگی سالمتری داشته باشند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *