گیاه دارویی که می تواند درمان مشکل پسوریازیس در شما باشد

مطلب را به اشتراک بگذارید

گیاه دارویی که می تواند درمان مشکل پسوریازیس در شما باشد

کورکومین یک آنتی اکسیدان است که در مکمل گیاه اولیویا و زردچوبه یافت می شود می گویند هیچ بیماری یا مشکلی وجود ندارد تا کورکومین نتواند آنرا حل کند. این ماده باعث بهبود افسردگی و همچنین رفع گرفتگی عضلات می شود و از بدن در مقابل سرطان دفاع می کند.

در یک تحقیق %۶۰ فرد مبتلا به پسوریازیس روزانه ۳۰۰۰ میلی گرم کورکومین به استروئید های مصرفی که روزانه استفاده می کردند اضافه نمودند و مشاهده کردند که ۴۸% قرمزی پوستشان بر اثر پسوریازیس از بین رفته است.. اثرات ضد التهابی این ماده به این شکل است که سلول های التهابی که توسط پسوریازیس مورد حمله قرار می گیرند و به این شکل باعث از بین رفتن اثرات پسوریازیس می شوند.

اگرچه پزشکان پوست، قبول دارند که کورکومین می تواند باعث درمان پسوریازیس شود اما می گویند برای هر کس قابل استفاده نیست. به خصوص افرادی که دارای سنگ کلیه هستند زیرا باعث بوجود آمدن سنگ کلیه می شوند. همچنین این ماده می تواند عوارضی نظیر اسهال داشته باشند. پیشنهاد می شود که افرادی که دارای پسوریازیس هستند از روزانه ۱۲۰۰ میلی گرم آغاز کنند و به صورت تصاعدی تا ۳۰۰۰ میلی گرم آنرا افزایش دهند.

بهترین روش بی خطر رساندن کورکومین به بدن مصرف زردچوبه است که منبع سرشار کورکومین می باشد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *