گندم سیاه ارگانیک، زردچوبه اُرگانیک و زنجبیل اُرگانیک

زردچوبه اُرگانیک و زنجبیل اُرگانیک

مطلب را به اشتراک بگذارید

گندم سیاه ارگانیک

یکی از خواص اصلی گندم سیاه در مقایسه با سایر غلات، نوعی ترکیب آمینو اسیدی است که نقش بسیار مهمی در فعالیت های بیولوژیکی همانند کاهش کلسترول، تنظیم فشار خون و تسکین یبوست ایفا می کند. گندم سیاه برخلاف نامش فاقد هرگونه گندم و پروتئین گلوتن بوده و از خانواده گیاهان چند ضلعی بشمار می رود.

زردچوبه اُرگانیک

کورکومین، جزء اصلی در زردچوبه، دارای خواص ضد سرطانی است، و آنزیمی برای جلوگیری از رشد سلول های سرطانی است. تحقیقات نشان داده است که مصرف عصاره زردچوبه می تواند درد آرتروز را تسکین دهد. زرد چوبه به عنوان یک مسکن طبیعی در این موارد به کار می رود.

 

زنجبیل اُرگانیک

ریشه زنجبیل غنی شده با آنتی اکسیدان است که به پیشگیری از سرطان کمک کند. یک مطالعه نشان می‌دهد که زنجبیل می‌تواند رشد سلول های سرطان روده بزرگ را کاهش دهد و می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ کمک کند. زنجبیل دارای توانایی افزایش حساسیت و گردش خون نیز هست.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *