گروه خون A، حساس ترین گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

گروه خون A حساسترین گروه خون در برابر کوچکترین فشار عصبی است و سریعاً کورتیزول خونشان در حین عصبانیت ترشح می گردد. واکنش گروه خون A در برابر استرس شدیدتر بوده و میزان کورتیزول آنها در حالت معمولی همانا بالاتر از سایر گروه های خونی است که از فیزیولوژی بدن آنان نشأت گرفته است. مهمترین عامل کاسته شدن میزان کورتیزول و رسیدن به آرامش در این گروه انجام ورزش های آرامبخش است. گوش دادن به موسیقی می تواند کاهنده استرس بسیار قوی باشد. موسیقی می تواند مثل شمشیر دو لبه عمل نماید. اگر موسیقی مناسب و از هنرمندی مناسب نباشد می تواند استرس شما را بیشتر کند. تحقیقات نشان داده که نوع موسیقی های نام برده در زیر میتواند از میزان کورتیزول بکاهد:

والس از اشتراوس (J.Strauss)

یک قطعه مدرن کلاسیک از H.W.Henze

موسیقی «ambient» از Brian Eno

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبک زندگی مناسب برای گروه خون A و آگاهی از روش های متعادل سازی احساسات و استراتژی هایی برای کنترل استرس و دوری جستن از مشکلات مربوط به فکر و جسم در دارندگان این گروه خونی، مطالعه کتاب ” زندگی مناسب بر اساس گروه خونی ” را به شما توصیه می کنیم.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *