کینوا، بهترین غذای زنان باردار

مطلب را به اشتراک بگذارید

کینوا، بهترین غذای زنان باردار

در دوران بارداری باید رژیم غذایی که حاوی مقدار فراوان پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است را انتخاب کرد. کینوا کلیدی است که همه  این  را به سیستم بدن شما انتقال می دهد.

کینوا بهترین ماده غذایی برای زنان باردار است، که مجموعه ای از تمامی مواد مغذی را در قالب غذایی سودمند به آن ها می دهد. کینوا منبع بسیار مناسبی از منیزیم است.

بسیاری از زنان در دوره قاعدگی  دچار کمبود مواد معدنی می شوند، از این رو نکته بسیار مهم این است که در دوران بارداری  مواد معدنی به بدن بازگردانده شود.

کینوا ارگانیک سه رنگ ۲۵۰ گرمی

کینوا سه رنگ ارگانیک

کینوا همه آمینواسید های ضروری مورد نیاز زنان باردار را دارا می باشد. در مقایسه با گوشت، سویا و لوبیا، کینوا یک پروتئین کامل است و غنی از فیبر و آهن می باشد.

 بانک اطلاعاتی وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که یک فنجان کینوا پخته شده دارای ۲۲۲ کالری، ۸ گرم پروتئین، ۳۹ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم چربی و ۵ گرم فیبر میباشد و هم چنین منبع بسیار خوبی از ویتامین های B و E و هر ۹ آمینو اسید های ضروری مورد نیاز بدن است.

کینوا را از کجا تهیه کنیم؟

کینوا ارگانیک را می توانید از فروشگاه اینترنتی oabshop.ir تهیه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۴۳۴۹۰ تماس بگیرید.

کینوا بهترین جایگزین برنج بوده و همانند برنج دم می شود و از این رو FAO سال ۲۰۱۳ را به نام کینوا نام گذاری کرد.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *