چاشنی آب دوغ خیار با جو دوسر ۲۰۰ گرمی

مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره چاشنی آب دوغ خیار با جو دوسر دراین مطلب برای شما توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

چاشنی آب دوغ خیار با جو دوسر OAB

چاشنی فوری و خوش عطر و طعم آب دوغ خیار با جو دوسر را برحسب سلیقه در ماست یا دوغ بریزید و طبق ذائقه خود، با افزودن کشمش، گردو و نمک نوش جان فرمایید. 

خواص جو دوسر:

جو دوسر، ماده ای سالم و مقوی، و دارای خواص بسیار زیادی است. نه تنها سرشار از فیبر، بلکه نسبت به دیگر غلات، پروتئین بالایی دارد و لاغر کننده است. جو دوسر براحتی هضم می شود. همچنین حاوی مواد مغذی و منیزیم، آهن، فسفر و زینک است. سطح کلسترول و قند خون را کنترل می کند و مشکلات پوستی، اگزما و یبوست را نیز رفع می کند.

از آنجا که این غله آب زیادی را به خود جذب می کند، مصرف کم آن باعث پر شدن معده و احساس سیری می شود در نتیجه اشتهای شما نیز تنظیم می شود.

دیگر نیازی نیست که به چاشنی آبدوغ خیار با جو دوسر نان اضافه کرد.

چاشنی-آب-دوغ-خیار-OAB-1

جو دوسر برای سلامتی بسیار حائز اهمیت است، اما تأثیر ضد سرطانی آن کمتر شناخته شده است. مخصوصأ در درمان و پیشگیری از انواع بیماری های سرطانی. تحقیقات نشان می دهند بتاگلوکان موجود در جو دوسر است که نقش بسزایی در این امر دارد.

جو دوسر، برای دارندگان هر چهار گروه خونی  مفید است. با آن می توان غذاهای لذیذی تهیه کرد.

ترکیبات چاشنی آب دوغ خیار با جو دوسر OAB، جو دوسر پرک آلمانی، خیار، کاکوتی، نعناع، ریحان، شاهی است.

فواید خیار :

از نظر ویتامین ها، خیار سرشار از ویتامین K است. ازخواص خیار می توان کاهش التهاب پوست و جلوگیری از التهاب اندام های داخلی بدن اشاره کرد، همچنین ادرار آور است و دفع توکسین موجود در ادرار را آسان تر می کند.

به دلیل آنتی اکسیدان هایی که دارد، از تحلیل سلول ها که علائم پیری را بدنبال دارند، جلوگیری کرده ، پس، از ایجاد علائم پیری زودرس جلوگیری می کند.

مصرف خیار، عملکرد روده را تنظیم می کند و از ایجاد کرم روده جلوگیری می کند.

خواص گیاه کاکوتی بسیار فراوان است و از جمله خواص این گیاه می‌توان به تقویت معده، ضد عفونی کنندگی معده و مجاری تنفسی، خلط آور، ضد دیابت، ضد تشنج، قاعده آور، ضد سرماخوردگی، درمان اسهال، درمان زخم معده و درمان روماتیسم اشاره کرد.

چاشنی آب دوغ خیار با جو دوسر OAB را از مغازه ها یا بصورت آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *