واکنش گروه خون B در برابر استرس

مطلب را به اشتراک بگذارید

در خصوص ترشح هورمون های استرس در گروه خون B که شباهت بیشتری به گروه خون A دارد میزان ترشح کورتیزول در آنها نیز نسبتاً زیاد است. البته میزان ترشح این هورمون در دارندگان گروه خون B به اندازه گروه خون A نیست اما نسبتاً بیشتر از افراد دارنده گروه خون O است. واکنش آنان نیز نسبت به استرس های وارده بسیار سریع بوده و بهتراز هر کس دیگری قادرند بر استرس غلبه کرده و آن را در کنترل خود در بیاورند و در خصوص استرس های احساسی واکنش بسیار سریع داشته و به راحتی بر احساسات خود غلبه می کنند و فوراً به آرامش کامل می رسند و اجازه نمی دهند احساسات بر آنان غلبه نماید. تحقیقات نشان داده که موسیقی به همراه تصور نمودن، در پایین آوردن استرس و بهبود بخشیدن به خلق و خوی دارندگان گروه خون B مؤثر است. برای رسیدن به آرامش به موزیک های زیر گوش دهید:

والس از اشتراوس (J.Strauss)
یک قطعه مدرن کلاسیک از H.W.Henze
«discreet music» از Brian Eno

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبک زندگی مناسب برای گروه خون B و آگاهی از روش های متعادل سازی احساسات و استراتژی هایی برای کنترل استرس و دوری جستن از مشکلات مربوط به فکر و جسم در دارندگان این گروه خونی ، مطالعه کتاب زندگی مناسب بر اساس گروه خون را به شما توصیه می کنیم.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *