صبحانه در طعم های مختلف

مطلب را به اشتراک بگذارید

صبحانه در طعم های مختلف :

در ابتدا فرنی پایه را آماده کنید سپس میوه های زیر را به آن اضافه کنید. فرنی را شب آماده کنید، میوه مورد نظر را به آن بیافزایید و در یخچال قرار دهید. صبح آن را برای صبحانه میل کنید.
انبه و بادام:  ۱/۴ فنجان جو دوسر، ۱/۳ فنجان شیر سویا، ۱/۴ فنجان ماست یونانی، ۱/۲ یا ۱ قاشق چای خوری تخم کتان بو داده، ۱/۸ قاشق چای خوری بادام خرد شده، ۱ قاشق چای خوری عسل، ۱/۴ فنجان انبه قاچ شده (نصف یک انبه کوچک). جو دو سر، شیر سویا، ماست یونانی، تخم کتان، بادام و عسل را در ظرفی در دار بریزید و در آن را ببندید و خوب تکان دهید تا مخلوط شود سپس تکه های انبه را اضافه کنید و با چنگال هم بزنید تا انبه ها کاملا مخلوط شوند. در ظرف را ببندبد و در یخچال قرار دهید. تا دو روز می توانید در یخچال نگه دارید.
تمشک آبی : ۱/۴ فنجان جو دوسر، ۱/۳ فنجان شیر سویا، ۱/۴ فنجان ماست یونانی، ۱/۲ یا ۱ قاشق چای خوری تخم کتان بو داده، ۲ قاشق چای خوری عسل، ۱/۴ فنجان تمشک آبی ( به مقداری که ظرف مورد نظر پُر شود). جو دو سر، شیر سویا، ماست یونانی، تخم کتان و عسل را در ظرف درداری بریزید. درب ظرف را ببندبد و خوب تکان دهید سپس تمشک را اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شود. درب ظرف را ببندید و در یخچال قرار دهید. تا دو روز می توانید در یخچال نگه دارید.
سیب و دارچین : ۱/۴ فنجان جو دو سر، ۱/۳ فنجان شیر سویا، ۱/۴ فنجان ماست یونانی، ۱/۲ یا ۱ قاشق چای خوری تخم کتان بو داده، ۱/۲ قاشق چای خوری دارچین، ۱ قاشق چای خوری عسل، ۱/۴ فنجان پوره سیب ( به مقداری که ظرف مورد نظر پُر شود). جو دو سر، شیر سویا، تخم کتان، دارچین و عسل را در ظرف در داری بریزید. در ظرف را بسته و خوب تکان دهید سپس پوره سیب را اضافه کنید و هم بزنید. در ظرف را ببندبد و در یخچال قرار دهید. تا دو روز می توانید در یخچال نگه دارید.
موز و کاکائو :  ۱/۴ فنجان جو دوسر، ۱/۳ فنجان شیر سویا، ۱/۴ فنجان ماست یونانی، ۱/۲ تا ۱ قاشق چای خوری تخم کتان، ۱ قاشق غذا خوری پودر کاکائو، ۱ قاشق چای خوری عسل، ۱/۴ فنجان موز قاچ شده. جو دو سر، شیر سویا، ماست یونانی، تخم کتان، پودر کاکائو و عسل را در ظرفی در دار بریزید. در ظرف را بسته و خوب تکان دهید سپس موز را اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شود. در ظرف را ببندبد و در یخچال قرار دهید. تا دو روز می توانید در یخچال نگه دارید.
موز و کره بادام زمینی :  ۱/۴ فنجان جو دوسر، ۱/۳ فنجان شیر سویا، ۱/۴ فنجان ماست یونانی، ۱/۲ تا ۱ قاشق چای خوری تخم کتان، ۱ قاشق غذا خوری کره بادام زمینی، ۱ قاشق چای خوری عسل، ۱/۴ فنجان موز قاچ شده. جو دو سر، شیر سویا، ماست یونانی، تخم کتان، کره بادام زمینی و عسل را در ظرف در داری بریزید و در آن را ببندبد و خوب تکان دهید. سپس موز را اضافه کنید و خوب هم بزنید. در ظرف را ببندبد و در یخچال قرار دهید. تا دو روز می توانید در یخچال نگه دارید.
وانیل و تمشک :  ۱/۴ فنجان جو دوسر، ۱/۳ فنجان شیر سویا، ۱/۴ فنجان ماست یونانی، ۱/۲ تا ۱ قاشق چای خوری تخم کتان، ۱/۴ قاشق چای خوری عصاره وانیل، ۱ قاشق غذا خوری مربا تمشک، ۱/۴ تا ۱/۳ فنجان تمشک تازه (به و نیم تقسیم شده). جو دو سر، شیر سویا، ماست یونانی، تخم کتان، وانیل و مربا تمشک را در ظرف در داری بریزید. در ظرف را بسته و آن را خوب تکان دهید سپس تمشک های تازه را اضافه کنید و خوب هم بزنید. در ظرف را بسته و در یخچال قرار دهید. تا دو روز می توانید در یخچال نگه دارید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *