آرتروز و گروه خون O

درمان آرتروز با ورزش

مطلب را به اشتراک بگذارید

با آنکه دارندگان گروه خون O کمتر از دارندگان گروه خون A به آرتروز مبتلا می شوند، اما دارندگان گروه خون O نسبت به التهاب آسیب پذیرتر از سایر گروه های خونی هستند. بیماری آرتروز نزد دارندگان گروه خون O بسیار پیشرفته است.

دارندگان گروه خون O که بیشتر از غلات استفاده می کنند، آسیب پذیری خود را نسبت به بیماری های خود ایمنی بالا می برند. لکتین ها سیستم ایمنی را تحریک کرده و می تواند به بیماری های خود ایمنی تبدیل شود. 

رابطه بین گروه خون O و رماتیسم مفصلی به التهاب در روده ها مربوط می شود. تحقیقات نشان داده است که التهاب روده ها معمولاً به التهاب مفاصل ربط دارد. بیشتر مواقع واکنش و آسیب پذیری بدن به یک نوع لکتین غذایی، پس از یک دوره التهاب در سیستم گوارشی پیش می آید.
در تحقیقی بر روی بیماران مبتلا به روماتیسم مفصلی نشان داده شده است که بیش از نیمی ازاین بیماران دارای زخم های گوارشی می باشند ۷۶ درصد از این بیماران دارنده گروه خون O بوده اند و این نشان دهنده آن نیست که دارندگان گروه خون O در معده خود باکتری دارند، بلکه نشان می دهد که دارندگان گروه خون O از وجود این باکتری ها دچار التهاب می شوند. 

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *