کینوا و پوست

مطلب را به اشتراک بگذارید

کینوا و پوست

ضد پیری

کینوا منبع غنی از آنتی اکسیدان است.آنتی اکسیدان ها مسئول کاهش رادیکال های آزاد شده که برای بدن سم تلقی می شوند و عامل پیری هستند می شود. شما می توانید با مصرف کینوا از اتفاقات ذکر شده دوری کنید.با درست کردن ماسک کینوا موجود در سایت از آسیب های نور خورشید در امان باشید.

انعطاف پذیری پوست

کلاژن موجود در کینوا، چین و چروک پوست را کم می کند و به داشتن پوستی سالم کمک می کند. ویتامین های موجود در کینوا از بوجود آمدن لکه های پوست جلوگیری می کنند.

کاهش آکنه

کینوا راهی طبیعی برای جلوگیری از آکنه و ترشح سبوم است. شاخص قند خون پایین کینوا، عامل جلوگیری از آکنه است.

کینوا ارگانیک سه رنگ ۲۵۰ گرمی

کینوا سه رنگ ارگانیک

تغذیه فولیکول مو

کینوا منبع غنی از پروتئین است و برای تقویت مو بسیار مفید است.از آنجایی که موها توسط پروتئین رشد می کنند،پس با مصرف کردن کینوا به تقویت ریشه مو، جلوگیری از نازک شدن مو و سالم نگه داشتن مو کمک می کنید.

درمان شوره سر

ویتامین E موجود در کینوا به مرطوب نگه داشتن پوست سر و کاهش شوره سر کمک می کند.سایر مواد معدنی موجود در کینوا نیز مثل کلسیم، فسفر و آهن برای پوست مو مفید اند.

جلوگیری از موخوره شدن مو

عصاره پروتئین هیدرولیز موجود در کینوا از موخوره شدن مو جلوگیری می کند.عصاره پروتئین هیدرولیز مسئول ترمیم و افزایش مو است.

احیای اصلی رنگ مو

آمینواسید شناخته شده به نام تیروزین مسئول تولید ملانین است که در کینوا به وفور یافت می شود. ملانین رنگدانه پوست و مو است. از آنجایی که کینوا تیروزین کافی دارد پس به احیای رنگ مو کمک می کند.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *