کینوا، تقویت کننده شگفت انگیز ترشح طبیعی تستوسترون

مطلب را به اشتراک بگذارید

کینوا، تقویت کننده شگفت انگیز ترشح طبیعی تستوسترون

بدن ما دائماً در حال تکامل است. همانطور که سن شما بالاتر می رود، همه چیز در زندگی رو به کاهش و کندی می رود. مردان از ۴۰ سالگی به بعد هر سال ۱٪ تستوسترون را از دست می دهند. هم چنین میل جنسی شروع به کاهش می کند. در این سال ها توانایی شما برای نگهداری نعوظ کاهش می یابد و اعتماد به نفس شما کم می شود. با تغییراتی در رژیم غذایی خود می توانید به میل جنسی دوران جوانی خود بازگردید.

مصرف بیش از حد غذاهای گوشتی، قندهای تصفیه شده و غذاهای فرآوری شده، مقدار کلسترول LDL و تری گلیسیرید را در بدن ما افزایش می دهد. با افزایش این ترکیبات، آنها به سمت رگ هایی که قادر به عبور از آنها هستند می روند و به رگها می چسبند و در نتیجه باعث ایجاد رسوب می شوند. این امر منجر به ضخیم شدن دیواره های شریانی می شود. ما از گوشت و نان مصرفی مقدار زیادی از مواد مغذی مانند فیبر و کربوهیدرات را دریافت می کنیم اما متأسفانه بسیاری از این مواد مغذی حاوی مقادیر بالاتری از چربی بد خون یا LDL و تری گلیسیرید هستند.

کینوا ارگانیک سه رنگ ۲۵۰ گرمی

کینوا سه رنگ ارگانیک

ریزمغذی ها کلید رفع نشانه های اختلال نعوظ هستند. ضروری است که غذاهای پر از آنتی اکسیدان مصرف شود. یکی از بهترین راهها برای اطمینان از این که مواد مغذی کافی به بدن رسیده است، خوردن غذاهای حاوی مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی است. یکی از سالمترین غذاها با طیف وسیعی از مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت تستوسترون کینوا می باشد. توجه داشته باشید که طول عمر مردم کشور پرو بسیار بالا است و دلیل آن مصرف بیش از حد کینوا می باشد.

کینوا، پروتئینی کامل

اگرچه کینوا مانند برنج به عنوان غله استفاده می شود، اما در واقع کینوا یک گیاه از خانواده تاج خروسان می باشد. کینوا از نزدیکترین خانوداه اسفناج است. کینوا می تواند میل جنسی و قدرت جنسی را بالا ببرد، زیرا حاوی بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز است که باعث تولید تستوسترون می شود، مانند روی، فیبر و منیزیم. با ذکر این نکته که کینوا حاوی فیبر نیز است که کمک می کند تا کلسترول LDL و تری گلیسیرید را که باعث بروز نعوظ زود هنگام ما می شود، از بین برود.

در اینجا به برخی از مزایای کینوا در افزایش تستوسترون اشاره می کنیم:

روی:

این ماده معدنی تقویت کننده ایمنی بدن بوده و برای تولید تستوسترون ضروری است. در مطالعه انجام شده بر روی ورزشکاران، آن ها روزانه ۳ میلی گرم / کیلوگرم مکمل روی در مدت یک ماه مصرف کردند. مقدار تستوسترون در ورزشکاران پس از یک ماه افزایش یافت. روی در سیستم تمیز کردن بدن نیز بسیار مهم است. مصرف یک وعده کینوا در روز، ۱۰% نیاز روزانه بدن به روی را تأمین می کند.

منیزیم:

آنچه منیزیم را برای تقویت قوای جنسی مهم کرده است، توانایی آن برای تبدیل تستوسترون به تستوسترون آزاد است. مردان تولید اسپرم را از تستوسترون آزاد دریافت می کنند.

آمینواسیدها:

اسیدهای چرب به عنوان اسید آمینه شناخته می شوند. بدن ما به طور طبیعی اکثر آنها را تولید می کند. با این حال، ما نیاز به خوردن بعضی از رژیم های غذایی مهم را داریم، زیرا بدن ما قادر به تأمین اسید آمینه های ضروری نیست. مطالعات نشان داده اند که نه تنها رژیم های حاوی اسید آمینه ضروری باعث افزایش تستوسترون می شوند، بلکه باعث افزایش کیفیت اسپرم نیز می شود. کینوا دارای همه اسید آمینه های ضروری بدن بوده و همچنین پروتئین کامل بوده و بهترین جایگزین گوشت است.

سوپراکسید دیسموتاز:

چیزی که باعث می شود کینوا از بسیاری از غذاهای دیگر پیشی بگیرد این است که حاوی “سوپر آنتی اکسیدان ها” یا همان سوپر اکسید دیسموتاز می باشد. کینوا این توانایی را دارد که از ایجاد رادیکال آزاد در داخل بدن جلوگیری کند. رادیکال های آزاد معمولاً باعث ایجاد سرطان می شوند.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

رایس کیک چند غله

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *