کتاب مبارزه با آلرژی با علم گروه خونی

مطلب را به اشتراک بگذارید

کتاب مبارزه با آلرژی با علم گروه خونی

 امروزه هوای آلوده و استرس از بزرگترین عوامل بروز انواع آلرژی در بین مردم  هستند که خوانندگان عزیز با پیروی از دستورالعملهای بسیار ساده این کتاب به راحتی خواهند توانست این عارضه را درمان نمایند. 

همچنین در این کتاب به عوامل بروز و روشهای درمان انواع عفونتهای گوش و مشکلات سینوسی و مشکلات گوارشی و حساسیتهای پوستی در بزرگتر ها و کودکان پرداخته شده است که همگی از بزرگترین مشکلات رایج در جامعه می باشند.

این مژده را به شما عزیزان می دهیم که با پیروی از دستورات این کتاب و ایجاد تغییرات کوچک و نه به ظاهر مهم، به راحتی خواهید توانست عوامل آلرژی زا را برای همیشه از بین ببرید.

متأسفانه آلرژی از آن دسته بیماریهایی است که می تواند عوامل متعددی داشته و حتی با بیماریهای زیاد دیگری اشتباه گرفته شود، اما تبعیت از دستورات غذایی این کتاب و حذف ساده برخی از غذاها و داروها و برعکس افزودن برخی دیگر از غذاها و مکملها به رژیم غذایی  سیستم ایمنی بدن را بالا برده و آلرژی را از بین خواهد برد.

خواننده با خواندن این کتاب با عوامل آلرژی زا آشنا شده و طی مطالعه و دسته بندی این عوامل همانند، عوامل ژنتیکی، عوامل محیطی و اثرات مواد غذایی گوناگون از نحوه عملکرد انواع حساسیتها در بدن مطلع خواهد شد.

در این کتاب جالب، حتی اثرات برخی از داروها و میزان حساسیت زایی آنها برروی بدن نیز آمده و در کنار جداول کامل غذایی که در آن کلیه غذاها به منظور مبارزه با آلرژی به پنج گروه بسیار سودمند، سودمند، بی اثر مجاز به مقدار بیشتر، بی اثر مجاز به مقدار کمتر و مضر تقسیم بندی شده اند.  جداول مصرف انواع مکملها به همراه میزان  مصرف آنها نیز نوشته شده است که به سادگی خواننده با  تهیه مکملهای  ویژه گروه خون خود خواهد توانست حساسیت را از بین ببرد.

 همچنین قسمت انجام ورزشهای خاص به همراه مدت زمان ورزشها نیز در کتاب ذکر گشته که با  انجام و پرداختن به آنها فرد می تواند  قدمی مثبت در راه مبارزه با آلرژی و انواع حساسیت بر دارد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *