پنج ورزش ویژه زوجین

پنج ورزش ویژه زوجین

مطلب را به اشتراک بگذارید

محققان بر این باورند که رابطه زوجی که با هم به انجام ورزش می پردازند ، بسیار محکم است و انجام ورزش به همراه همسرتان موجب بهتر شدن رابطه تان و کسب مهارت های کار گروهی می شود. علاوه بر این ، این امر موجب تناسب اندام هر دو زوج نیز می شود.
البته دقت داشته باشید اگر خودتان ورزشکار حرفه ای هستید، از دستور دادن و تعلیم نکات ورزشی به همسرتان اجتناب کنید. با هم ورزش کردن نباید شبیه کلاس درس باشد، بلکه می بایست فعالیتی لذت بخش همراه با همسرتان باشد. 

ورزش های زیادی برای زوجین وجود دارد که در اینجا به ۵ مورد اشاره می کنیم.

۱- دویدن
در نگاه اول، دویدن یک ورزش تک نفره به نظر می رسد اما در اصل اینگونه نیست. بسیاری از قهرمانان دو و میدانی در جهان به همراه همسرشان به دویدن می پردازند. اگر همسرتان را نیز به ورزش دلخواه تان، علاقمند کنید، او نیز از سبک زندگی تان بیشتر حمایت خواهد کرد زیرا او نیز از این نوع سبک زندگی لذت خواهد برد.
دویدن به همراه همسرتان موجب می شود بیشتر از دویدن تنهایی به موفقیت دست یابید. تعیین هدف مشترک می تواند مطبوع باشد. سعی کنید ۵۰۰۰ متر اول را با هم بدوید. اگر سرعت دویدنتان با هم متفاوت است، سعی کنید حداقل مراحل گرم کردن و سرد کردن بدنتان را با یکدیگر انجام دهید. هنگام دویدن می توانید با یکدیگر در مورد اتفاقات آن روز صحبت کنید و یا از دویدن در کنار هم در سکوت کامل لذت ببرید.
 
۲- گلف
انجام ورزش گلف به همراه همسرتان می تواند تفریحی و رقابتی باشد. یک روز زیبا را در آخر هفته تجسم کنید که به زمین گلف می روید و قطره های شبنم روی چمن ها در حال محو شدن هستند. در این حالت، از استرس روزهای معمولی به دور خواهید بود و خواهید توانست به همراه همسرتان از دیدنی ها و هوای بیرون لذت ببرید. در بازی گلف، می توانید با همسرتان یک تیم تشکیل داده و با زوج های دیگر رقابت کنید و یا می توانید همسرتان را به عنوان حریف انتخاب کرده و با هم به رقابت بپردازید. 
۳- دوچرخه سواری
وزش باد ملایم به سمت صورت و موهایتان و پدال زدن در کنار همسرتان بسیار لذت بخش است. با دوچرخه سواری تفریحی می توانید به گشت و گزار در شهر بپردازید. می توانید خرید تان را با دوچرخه انجام دهید و یا با دوچرخه به پیک نیک بروید. با این کار، نه تنها اندامی متناسب خواهید داشت، بلکه کمی هم در مصرف بنزین صرفه جویی خواهید کرد. می توانید با استفاده از دوچرخه های دو نفره، حس نزدیکی و اعتماد به همسرتان را افزایش دهید. 
۴- تنیس
تنیس ورزشی دو نفره است و بهترین گزینه برای زوج ها است. برای اینکه لذت بیشتری از بازی تنیس نصیبتان گردد، می توانید در هر بازی سرِ انجام کارهای خانه توسط بازنده بازی، شرط بندی کنید. اگر دوست ندارید همسرتان حریف مقابل تان باشد، می توانید با او یک تیم تشکیل داده و با زوج های دیگر به رقابت بپردازید. بدین گونه، اگر بازی را ببرید، در شادی پس از پیروزی با یکدیگر سهیم خواهید بود و اگر بازی را ببازید، همسرتان دلداری تان خواهد داد. 
۵- قایقرانی
اگر احساس می کنید رابطه تان با همسرتان تکراری شده است، زمان آن رسیده است که با یکدیگر به قایقرانی بپردازید. هیچ چیز رمانتیک تر از قایقرانی به همراه همسرتان در رودخانه ای آرام و یا دریاچه ای زیبا نیست. در چنین محیطی، هیچ صدایی به جزء صدای پرندگان، صدای پارو زدن و صدای گفتگوی لذت بخش بین شما و همسرتان نخواهد بود و خواهید توانست از طبیعت لذت برده و رابطه تان با همسرتان را محکم تر از قبل کنید. اگر به دنبال هیجان بیشتری هستید، می توانید به قایقرانی در رودخانه های خروشان بپردازید و احساس سر زندگی کنید. 

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *