نگاه کلی به رژیم غذایی دارندگان گروه خون O در مبارزه با آلرژی

مطلب را به اشتراک بگذارید

جهت افزایش قدرت و انرژی و هضم بهتر و آسانتر غذاها، مقادیر مشخصی گوشت تازه و بدون چربی و با کیفیت را چند بار در هفته مصرف نمایید.

از مقادیر منظمی از ماهی های روغنی آبهای سرد مصرف کنید. روغن ماهی می تواند به شرایط التهابی کمک کند. کارکرد تیروئید را بهبود بخشد و فعالیت سیستم ایمنی را متعادل سازد.

از مصرف لبنیات خودداری نمائید زیرا التهابات و واکنش های آلرژیک در دارندگان گروه خون O را افزایش می دهند.

گندم و فراورده های گندم را از برنامه غذایی خود حذف کنید. لکتین موجود در گندم (WGA) موجب ایجاد واکنش در سیستم ایمنی گروه خون O می شود.

استفاده از حبوبات را محدود کنید، زیرا منبع پروتئینی خوبی برای گروه خون O نیستند. بعضی لکتین ها می توانند باعث ایجاد واکنش شوند.

سبزیجات و میوه های سودمند را به مقدار زیاد مصرف کنید.

از مصرف قهوه اجتناب کنید، اما هر روز چای سبز میل نمایید. زیرا چای سبز شامل ترکیبی است که عملکرد IgE و هیستامین را مسدود می کند و ضد آلرژی است.

از غذاهایی که برای دارندگان گروه خون O مضر هستند اجتناب کنید، مخصوصاً گندم، ذرت، لوبیا قرمز، عدس، سیب زمینی، بادام زمینی و گل کلم.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *