نقش آجیل بر افزایش عملکرد اسپرمها و سلولهای جنسی

مطلب را به اشتراک بگذارید

نقش آجیل بر افزایش عملکرد اسپرمها و سلولهای جنسی 

افزایش عملکرد اسپرم ها و سلول های جنسی مردان با خوردن آجیل

خوردن ۷ عدد آجیل در روز کیفیت اسپرم را افزایش می دهد. تأثیر آجیل در افزایش تعداد اسپرم باور نکردنی است. سلنیوم موجود در این دانه ها علاوه بر افزایش تعداداسپرم‌های سالم و فعال در بدن، حرکت و فعالیت اسپرم را نیز بهبود می بخشد. سلنیوم همچنین باعث افزایش سطح هورمون تستسترون و قدرت باروری می شود.

آجیل همچنین یک منبع غنی از ویتامین E است، یک آنتی اکسیدانی که از سلولهای اسپرم درمقابل آسیب های رادیکال آزد محافظت می کند. محققان ایتالیایی می گویند خوردن ۷ عدد آجیل در روز قدرت باروری، کیفیت و تعداد اسپرم مردان را افزایش می دهد. آنها بر روی ۱۰۰ مرد که برای افزایش قدرت باوری تحت درمان بودند این آزمایش را انجام دادند.
یک گروه از مردان به رژیم غذایی خود آجیل از قبیل گردو، بادام و بادام زمینی اضافه کردند و گروه دیگر چربی های اشباع شده و استفاده از فراورده های لبنیاتی مانند گوشت و سایر محصولات لبنی را از رژیم غذایی خود حذف واستفاده از روغن ماهی و سایر چربی های اشباع نشده را به رژیم غذایی خود اضافه کردند. نتایج حاصل از تحقیقات بیانگر این بود که خوردن ۷ عدد آجیل در روز کیفیت اسپرم را افزایش می دهد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *