فواید زنجبیل برای کلیه ها

مطلب را به اشتراک بگذارید

فواید زنجبیل برای کلیه ها

بر اساس تحقیقی که سازمان بیماران کلیوی آمریکا انجام داده بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی دارای مشکلات کلیوی هستند. در این میان پزشکان آمریکایی نیز برای درمان این مشکل زنجبیل را بسیار پیشنهاد می کنند.

مصرف های دارویی :

بیش از ۲۰۰۰ سال است که از زنجبیل و ساقه آن به عنوان دارو استفاده می کنند. همچنین این روزها برای درمان بسیاری از بیماری ها از قبیل استفراق و حالت تهوع نیز این گیاه دارویی را پیشنهاد می کنند. امروزه می توانید از زنجبیل به شکل تازه یا خشک شده در چای استفاده کنید. حتی در برخی جاها از آن به عنوان کپسول نیز استفاده می کنند.

خواص دارویی :

تحقیقات نشان داده که زنجبیل تاثیر بسیار زیادی بر کلیه و مشکلات کلیوی دارد دلیل اصلی آن هم این است که آنتی اکسیدان موجود در گیاه زنجبیل باعث می شود تا از کلیه در مقابل بیماری ها و مشکلات آن دفاع کند.

زنجبیل ارگانیک ۲۰۰ گرمی 

جلوگیری از مسمومیت کلیوی :

آزمایشاتی که بر روی تعدادی موش آزمایشگاهی انجام شد نشان داد که این موش ها از مسمومیت کلیوی جلوگیری به عمل آمده پس از تزریق زنجبیل به آنها و پس از آن دادن الکل به آن ها به این نتیجه رسیدند که موشهایی که زنجبیل مصرف کرده اند الکل تاثیر کمتری بر کلیه های آنها دارد. باز هم به این نتیجه رسیدند که آنتی اکسیدان موجود در زنجبیل باعث شده تا کلیه آنها کمتر مورد آسیب قرار گیرد.

هشدار :

اگرچه زنجبیل فواید بسیار زیادی دارد اما در آخر پیشنهاد می شود که اگر میخواهید برای درمان مشکل کلیوی خود از زنجبیل استفاده کنید حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

زنجبیل و زردچوبه ارگانیک ۱۰۰% خالص و طبیعی OAB

از آنجا که زنجبیل و زردچوبه این شرکت ارگانیک بوده و ۱۰۰% خالص و طبیعی می باشد لذا میزان مصرف آن در هر بار استفاده در تهیه غداها نسبت به زنجبیل و زردچوبه های موجود در بازار بسیار کمتر می باشد که دوست داران سلامتی در اولین بار استفاده از آن این تفاوت را به راحتی حس خواهند کرد. زنجبیل و زردچوبه ارگانیک OAB دارای طعمی غنی و سرشار از آنتی اکسیدان ها است.
عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *