سوهان زدن ناخن

مطلب را به اشتراک بگذارید

سوهان زدن ناخن

سوهان زدن و شکل دادن به ناخن

واقعیت این است که سوهان ایده ال برای ناخن، به سختی یافت میشود. اکثر انواع موجود در بازار برای ناخنهای مصنوعی طراحی شده اند. اگر سوهان بسیار زبر باشد ممکن است ناخن را بیش از اندازه نازک کند. بهتر است از سوهانهای نرم و ملایم استفاده شود.

هرگاه ناخن تقریبا ۷ میلی متر رشد کرده باشد باید سوهان زدن را شروع کنیم. اگر زودتر انجام شود موجب تضعیف ناخن میشود و اگر دیرتر انجام دهیم به تدرج و با رشد بیشتر، ناخن قطعا میشکند و یا بدفرم میشود. البته میتوان شکنندگی را با رسپینا به تاخیر انداخت. اما استفاده از هر دو بسیار بهتر خواهد بود. یهتر است.

استفاده نادرست از سوهان اثر سوء بر ناخن دارد و موجب تضعیف بیشتر آن میشود. سوهان باید تنها در یک جهت حرکت داده شود. حرکت باید از کنار به وسط باشد. سطح سوهان باید در زیر لبه ناخن و با زاویه کمی نسبت به آن قرار داشته باشد. در پایان با استفاده از انگشت مطمئن میشویم که لبه ناخن کاملا صاف و عاری از زوائد است. همچنین باید سوهان را به موقع تعویض کنیم. اگر برای شکل دادن به ناخن مجبور باشم آنرا بیش از اندازه به ناخن بسائیم، باید آن سوهان را تعویض نمود.
عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *