زردچوبه و کاهش وزن

مطلب را به اشتراک بگذارید

زردچوبه و کاهش وزن

امروزه چاقی و اضافه وزن بیش از پیش رواج یافته است. چاقی باعث مشکلات فراوانی از جمله آرتروز، سنگ کیسه صفرا، مشکلات کبدی، بیماری های قلبی، فشار خون بالا، تری گلیسیرید بالا، کلسترول بالا، دیابت، آپنه خواب و غیره می شود.به غیر از پرخوری و تغذیه ی نامناسب، مصرف الکل، یائسگی، کم کاری تیروئید و بی تحرکی نیز می توانند موجب ایجاد چاقی شوند.

سوزاندن چربی

سوزاندن چربی برای کاهش وزن مهم است. کبد ارگانی است که برای سوزاندن چربی ضروری است. مطالعات نشان داده اند که زمانی که کبد آسیب می بیند، فرایند سم زدایی بدن را کاهش می دهد.زردچوبه موجب مبارزه با رادیکال های آزاد، سم زدایی کبد و بهبود آن، کاهش کلسترول، بهبود شریان ها و قلب و عروق و چربی سوزی می شود.

کلسترول خون

تحقیقات نشان داده است که زردچوبه می تواند سطح کلسترول خون را کاهش دهد، در نتیجه با کاهش چربی، موجب کاهش وزن می شود.

زردچوبه ارگانیک ۲۰۰ گرمی

کورکومین

کورکومین موجود در زردچوبه می تواند حرارت بدن را افزایش دهد. این امر منجر به سوختن بیشتر چربی و کاهش وزن می شود.زردچوبه می تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد.همچنین به هضم غذا کمک می کند.

افرادی که در صدد کاهش وزن هستند، بهتر است این چاشنی را در رژیم غذایی روزانه ی خود قرار دهند.

زنجبیل و زردچوبه ارگانیک ۱۰۰% خالص و طبیعی OAB

از آنجا که زنجبیل و زردچوبه این شرکت ارگانیک بوده و ۱۰۰% خالص و طبیعی می باشد لذا میزان مصرف آن در هر بار استفاده در تهیه غداها نسبت به زنجبیل و زردچوبه های موجود در بازار بسیار کمتر می باشد که دوست داران سلامتی در اولین بار استفاده از آن این تفاوت را به راحتی حس خواهند کرد.زنجبیل و زردچوبه ارگانیک OAB دارای طعمی غنی و سرشار از آنتی اکسیدان ها است.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

2 پاسخ

  1. چرا اینقدر محصولات گرون کردید … چرا تو ایران هیچ کس به مردم رحم نداره…. دیگه قدرت خرید جو دو سرپرک ندارم

    1. سلام. متاسفانه به دلیل افزایش ارز و به دلیل اینکه محصولات ما جزو کالای اساسی نمیباشد و واردات با ارز آزاد انجام میشه افزایش قیمت داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *