رابطه زنجبیل و ورزش

مطلب را به اشتراک بگذارید

رابطه زنجبیل و ورزش

خوردن زنجبیل بعد از ورزش درد عضلات را کاهش می دهد. اغلب بعد از انجام تمرینات استقامتی، عضلات بدن دچار درد می شوند، که معمولاً داروهای ضد درد پیشنهاد می شود که دارای عوارض جانبی جدی هستند.

بر اساس مطالعه ی صورت گرفته بر روی ۲۰ نفر از دانشجویان کالج، سه روز قبل از مسابقه ماراتن ۲۰ الی ۲۲ مایلی و همچنین روز بعد از مسابقه، به دانشجویان ۲۲۰۰ میلی گرم زنجبیل داده شد که به گفته شرکت کنندگان با مصرف زنجبیل ارگانیک دردهای عضلانی کمتری نسبت به دوره های قبل داشتند.

به اعتقاد پزشکان، زنجبیل ارگانیک فعالیت های آنزیم های التهابی را کاهش داده و به کاهش درد عضلات کمک می کند.

زنجبیل ارگانیک ۲۰۰ گرمی

درمان حالت تهوع با زنجبیل ارگانیک:

معمولاً افرادی که دارای معده حساس اند، بیشتر دچار حالت تهوع و استفراغ می شوند که معمولاً به دنبال درمان آن هستند که زنجبیل و نعنا یک داروی طبیعی برای درمان چنین بیماری هایی است. زنجبیل معمولاً برای بهبود حالت تهوع ناشی از عمل جراحی و شیمی درمانی بسیار مفید است. به عقیده دکتر فولدر، هیچ ماده ای بهتر از زنجبیل برای درمان بیماری های روزمره نیست.

نکته جالب: زنجبیل برای کسانی که دچار حالت تهوع ناشی از حرکت ماشین، هواپیما و کشتی می شوند، گزینه مناسبی است و با مصرف زنجبیل سفر لذت بخشی را تجربه خواهند کرد!

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *