درمان لک‌های صورت با ویتامین”C”

مطلب را به اشتراک بگذارید

در افرادی که به علل مختلف نمی‌توانند میوه و سبزیحات تازه استفاده کنند، مصرف قرص‌های ویتامین C از درمان‌های اصلی ضد لک است که بر اساس تشخیص پزشک تجویز می‌شود.
مصرف کرم‌های ویتامین C، همراه با خوردن میوه‌ها و سبزیجات تازه باعث افزایش انعطاف پذیری پوست و برطرف شدن لکه‌های پوستی می‌شود.
ویتامین C به صورت موضعی و خوراکی از مهمترین ترکیبات درمانی ضد لک و ضد چروک محسوب می‌شود. این ویتامین تاثیر ضد چروک قوی دارد، استفاده از کرم‌های مختلف با درصدهای متفاوتی از ویتامین C، موجب ایجاد اثرات ضدچروک و ضد لک می شود.
کرم های تولید شده داخل نیز دارای اثرات بسیار مناسب این ویتامین هستند و نیازی به مصرف کرم های خارجی نیست.
در افرادی که به علل مختلف نمی توانند میوه و سبزیحات تازه استفاده کنند، مصرف قرص های ویتامین C از درمان‌های اصلی ضد لک است که بر اساس تشخیص پزشک تجویز می شود.
نوشیدن یک لیوان آب پرتقال، آب لیمو، گوجه فرنگی، کیوی یا آب طالبی مناسب تر از مصرف قرص ویتامین C است.
کرم های حاوی ویتامین C باید حاوی ۱۰ درصد از این ویتامین باشد، برای اثربخشی خواص ضد لکی کرم، میزان ویتامین C موجود در آن باید به میزان ۱۰ تا ۲۰ درصد باشد.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *