دارو های کاهش فشار خون و ناتوانی جنسی

مطلب را به اشتراک بگذارید

 

ناتوانی جنسی گاهی اوقات از فشار خون بالا حاصل می شود. برخی از افراد می توانند با تغییر و اصلاح شیوه زندگی خود فشار خون خود را کنترل کنند.
فشار خون و ناتوانی جنسی دو مشکلی هستند که برخی اوقات مردان گرفتار آن می شوند. حتی برخی از داروهای کنترل فشار خون خود باعث می شوند که مشکل ناتوانی جنسی و همچنین اختلال نعوظ پیش بیاید. ۷۰% مردان معمولاً پس از استفاده از داروهای فشار خون با این مشکل رو به رو می شوند.

اگرچه داروهای فشار خون عموما باعث بهبود توانایی جنسی می شود اما افرادی که معمولا به این مشکل مواجه می شوند به دلیل عوارضی است که این دارو روی بدن آنها دارد.
اگر دچار فشار خون بالا شدید و نتوانستید آنرا با تغذیه و استراحت بهبود ببخشید دکتر به شما داروهایی می دهد که این دارو ها باعث اختلال جنسی در افراد می شود، اگرچه فشار خون بالا خود باعث اختلال جنسی و همچنین ناتوانی جنسی می شود.

اگر از داروهای بتا بلاکر (beta blocker) استفاده می کنید حتما از دکتر خود بپرسید که آیا این داروها باعث ناتوانی جنسی و اختلال در نعوظ می شود.
در زیر داروهایی که باعث ناتوانی جنسی نمی شوند را ذکر کرده ایم :

بلاکر های آلفا
بلاکر های کلسیم
ARB ها
داروهایی نظیر Capoten ,Lotenisin و Zestril باعث افزایش گردش خون در بدن می شوند، ناتوانی جنسی معمولا در استفاده از این داروها ذکر نشده است.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *