خواص استثنائی چای سبز

مطلب را به اشتراک بگذارید

خواص استثنائی چای سبز

بیشتر مردم فکر می کنند چای سبز فقط برای سلامتی مفید است.با اینکه به شما در کاهش وزن و بهبود متابولیسم  بدن کمک میکند , شما باید در مورد فوایدی که برای پوست و مو شما دارد نیز مطالعه کنید.

وجود آنتی اکسیدانهای موجود در چای سبز , سرعت روند پیر شدن پوست را کم می کند و پوست شما را جوان می کند.علائم  پیری پوست مثل خط های باریک و چین و چروک پوست و غیره , زمانی که  به پوست آبرسانی نشود و نزدیک دوران یائسگی باشد به وجود میاید.به منظور مبارزه با این امر, نوشیدن چای سبز روزانه باعث کاهش خطوط ظاهر پوست شماو افزایش تولید کلاژن می شود.

از بین بردن چشمان پفی :

تی بگ سرد چای سبز می تواند در از بین بردن پف چشمها و سیاهی دور چشم کمک کند و     باعث کاهش رگهای خونی زیر چشم شود که باعث کاهش  پف کردگی چشم ها و سفت شدن پوست می شود پس باید گفت چای سبز یک داروی طبیعی است.

افزایش رشد مو

چای سبز و تقویت ریشه مو :

وجود  EGCG در چای سبز باعث میشود ریشه  مو تقویت و به  آماده سازی  فولیکولهای مو برای رشد مجدد  کمک کند.همچنین به دلیل دارا بودن کاتچین با افزایش گردش خون , باعث تحریک رشد مو می شودکمک می کند.

پوست سر را پاک می کند.

انگل ها و عفونت های دیگر دلیل بر ضعیف شدن ریشه و ریزش مو می شوند.چای سبز همه باکتری ها و انگل های قارچی را از پوست سرتان تمیز می کند.

این انگل ها باعث ضعیف شدن ریشه مو ها  و ریزش آنها می شوند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *