تنگی نفس در حمام

مطلب را به اشتراک بگذارید

افراد زیادی از تنگی نفس و سخت شدن تنفس در حمام رنج می ‌برند، این در حالی است که این افراد در زندگی روزمره خود شکایتی از گرفتگی نفس…  

افراد زیادی از تنگی نفس و سخت شدن تنفس در حمام رنج می ‌برند، این در حالی است که این افراد در زندگی روزمره خود شکایتی از گرفتگی نفس ندارند اما توجه به این نکته ضروری است که همین یک علامت می‌ تواند در پی بردن به بیماری ‌های ریوی یا عفونی مؤثر باشد.
مشکلات تنفسی به خصوص تنگی نفس و خفگی در حمام، اغلب به دو دلیل ایجاد می ‌شوند که یکی از آن ها گازگرفتگی با مونواکسید کربن یا CO است، گازی بی‌ رنگ و بی‌ بو که به دنبال نصب بخاری در حمام در فضای حمام نشت کرده و استشمام آن توسط فرد منجر به مسمومیت، خفگی و بیهوش شدن وی می‌ شود.

افراد زیادی وجود دارند که به طور معمول مشکل تنفسی ندارند اما با ورود به حمام و تنفس میان بخار آب موجود در فضا، دچار تنگی نفس می ‌شوند که این مساله خود می ‌تواند، هشداری نسبت به وجود بیماری‌ هایی چون بیماری ریوی و عفونی در فرد باشد.
مسأله بعدی که مورد نظر است، ایجاد تنگی نفس در حمام به خاطر وجود بخار آب است. افراد زیادی وجود دارند که به طور معمول مشکل تنفسی ندارند اما با ورود به حمام و تنفس میان بخار آب موجود در فضا، دچار تنگی نفس می ‌شوند که این مساله خود می ‌تواند، هشداری نسبت به وجود بیماری‌ هایی چون بیماری ریوی و عفونی در فرد باشد.
در افرادی که به طور کلی حجم تنفسی کمی دارند، ممکن است تنگی نفس در حمام پیش آید و این اغلب مشکلی برای فرد به وجود نمی ‌آورد، در برخی افراد به دلیل بیماری ‌های عفونی، حجم ریه کم شده، ریه آب آورده یا تجمع مایع اطراف آن صورت گرفته که همین می ‌تواند منجر به کاهش توان تنفسی در حمام یا بخار آب شود که خروج سریع‌ تر از حمام و مراجعه به پزشک و معاینات و گرفتن عکس از ریه به این بیماران توصیه می‌ شود .

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *