از شکم خود چه می دانید ؟

از شکم خود چه می دانید ؟

مطلب را به اشتراک بگذارید

از شکم خود چه می دانید ؟

شکم در میان سایر اندامهای بدن ، از اهمیت خاصی برخوردار است. زیرا ناف ، مرکز دنیای ما و آخرین نقطه ی اتطالمان به مادر ، روی آن قرار دارد.

شکم نماد زایش و نیز جایگاه آن است. به یاد آورنده ی غرایز حیوانی است ، همچنین می تواند نکاد نیک بختی ، موفقیت و برکت باشد. شکمهای گرد و برجسته ای که برای بودا می سازند گواه بر چنین اعتقادی است.

امروزه چه فرم شکمی رویایی به شمار می آید ؟

در عصر حاضر ، عقیده بر این است که علاوه بر زیبایی ، کارایی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است . همگی باید شکمی صاف ، زیبا و در عین حال عضلانی و قوی داشته باشیم.

در سالهای اخیر ، بدن نوجوانان  و به خصوص زنان ، تحت تاثیر مد های جدید ، کاملاً متحول شده است. آنها بدن عضلانی مورد پسند سالهای ۳۹ تا ۴۵ میلادی را کنار گذاشته اند و اندامی نازک ، ظریف ، شکننده و اکثراً فاقد عضله و توخالی را ترجیح می دهند.

این موضوع واقعاً تاسف آور است ، زیرا بدن ما و دستگاه عضلانی اش درست در سنین بلوغ فرم می گیرند. خوشبختانه قرار نیست مُد مدتی طولانی دوام بیاورد و  این اواخر ما شاهد بازگشتی دوباره هستیم به سوی زیبایی عضلانی.

اما پس از همهی این حرف ها ، بیاییم ببینیم چگونه باید به چنین تناسب اندامی برسیم.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *