گندم سیاه و کمک به لاغری

مطلب را به اشتراک بگذارید

گندم سیاه و کمک به لاغری

مصرف منظم و روزانه گندم سیاه کمک فوق العاده ای به کاهش وزن می کند. گندم سیاه نسبت به گندم سفید و جو کالری کم تری دارد. هم چنین کاملاً فاقد کلسترول و چربی های اشباع شده است ولی بلعکس سرشار از پروتئین و فیبر است که همین عوامل باعث شده تا گندم سیاه یکی از دستورالعمل های لاغری به حساب بیاید.

علت تأثیر گندم سیاه بر لاغری

قبل از این که رژیم غذایی خود را آغاز کنید بهتر است بدانید مصرف چه نوع غله ای برای هدف شما در رسیدن به وزن دلخواهتان مناسب است. گندم سیاه نوعی دانه است که حاوی مقادیر بالایی از فیبر است. این امر می تواند مؤثر باشد اگر شما به دلایل مختلف در رژیم غذایی هستید. مواد غذایی حاوی فیبر از کالری کم تری برخوردار هستند که باعث می شود شما کاملاً احساس سیری کنید و از خوردن بیش از حد غذا اجتناب کنید. چرا که غذاهای حاوی فیبر مدت زیادی در معده باقی می مانند تا هضم شوند.

گندم سیاه ارگانیک ۲۵۰ گرمی 

گندم سیاه از کجا بخریم

گندم سیاه ارگانیک را می توانید از وب سایت oabshop.ir تهیه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۴۳۴۹۰ تماس بگیرید.

رژیم غذایی با گندم سیاه برای لاغری

شما می توانید یک لیوان از گندم سیاه را داخل کاسه بریزید و به آن یک لیوان و نصفی آب داغ اضافه کنید و برای یک شب روی آن را با پارچه ای بپوشانید. هم چنین می توانید میوه های تازه یا خشک شده را به آن اضافه کنید. با این روش می توانید در مدت ۱ تا ۲ هفته به اندازه ۶ تا ۱۰ کیلو از وزن خود را کاهش دهید.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *