ویتامین ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی قبل از بارداری

مطلب را به اشتراک بگذارید

رژیم غذایی گروه خون B بیشتر مواد غذایی مهم را تأمین می کند. برای بدست آوردن مواد غذایی تا آنجا که می توانید از غذاهای تازه استفاده کنید، تنها مکمل ها را برای جبران بعضی از ویتامین ها یا املاح مصرف نمائید. بیشتر سبزیجات ، میوه ها، غلات و لوبیاها، حاوی ویتامین ها، املاح، پروتئین، کربوهیدرات ها، چربی ها و فیبر می باشند.
سبزیجات همچنین منبع عالی فیتو کمیکال ها هستند، که برای تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از سرطان و بیماری های قلبی مفید می باشند.
شما دوستان می توانید با تهیه کتابهای مبارزه با بیماریهای قلبی عروقی با علم گروه خونی و مبارزه با سرطان با علم گروه خونی نوشته آقای دکتر آدامو از روشهای صحیح تغذیه ای و مکمل های ویژه جهت جلوگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی و سرطان آگاه شوید. 

ویتامین ها

مواد معدنی

گیاهان طبیعی

مصرف روزانه ویتامین

 B-Complex به همراه

 ۴۰۰-۶۰۰ mcg اسید فولیک و ۵۰۰  mcgویتامین B12

روزانه ۵۰۰ میلی گرم سیترات کلسیم

کپسول بروملین، ۵۰۰ میلی گرم قبل از غذا

مصرف روزانه ۲۵۰ میلی گرم ویتامین C از رزهیپ

کپسول قاصدک ۲۵۰ میلی گرم در روز، قاصدک تازه قابل استفاده در چای و سالاد

روزانه ۱ تا ۳ فنجان چای سبز قبل از حاملگی،

مصرف ۱۵۰ میلی گرم کپسول شیرین بیان یا قرص جویدنی آن

منیزیم: از آنجایی که دارندگان گروه خون B به مقدار فراوان از راه تغذیه، کلسیم بدست می آورند، ریسک تعادل میزان منیزیم در بدن بالا می رود. منیزیم برای متابولیسم کلسیم ضروری است و همچنین باعث متابولیسم غذا می شود. در صورتی که از متابولیسم کُند برخوردار هستید ۵۰۰ میلی گرم مکمل منیزیم در روز مصرف کنید. منیزیم می تواند باعث رقیق شدن مدفوع شود، در صورت بوجود آمدن اسهال مصرف منیزیم را کم کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *