مبارزه با دیابت با علم گروه خونی

مطلب را به اشتراک بگذارید

رژیم غذایی ویژه گروه خون میتواند به طور عالی به همراه استفاده از این داروها به شما کمک کند. اگر شما مبتلا به دیابت هستید مطمئناً می دانید که رژیم غذایی مناسب و ورزش بسیار مهم میباشند. توصیه من به شما در هنگام پیروی از این رژیم غذایی آن است که مرتباً برای چک شدن وضیعت دیابت خود به پزشک مراجعه کنید، زیرا پیروی از این رژیم غذایی می تواند باعث بهبود وضیعت دیابت و در نتیجه نیاز به داروهای کمتری شود.

نکته:
هیچ گاه بدون مشورت با پزشک خود از میزان داروهای خود نکاهید. رژیم غذایی ویژه گروه خون شما کمک میکند تا از وزن خود کاسته و میزان توده فعال ماهیچهای را بالا برده و در نتیجه متابولیسمی بهتر داشته باشید. برای بسیاری از پیش دیابتیها و افراد مبتلا به دیابت، کاهش وزن بسیار اهمیت داشته و میتواند در سلامت آنها بسیار مفید واقع شود. بسیاری از بیمارانی که شروع به پیروی از رژیم غذایی مناسب بر اساس گروه خون میکنند به علت پایین آمدن کلسترول و تری گلسیرید متوجه کاهش وزن ناگهانی خود میشوند.

چه شما مبتلا به دیابت باشید و چه پیش دیابتی، پیروی از رژیم غذایی مناسب گروه خونتان به شما احساس سلامتی خواهد بخشید. هنگامی که قند خون شما متعادل شود، از انرژی بیشتر و عصبانیتها و پرخاشگریهای کمتر ی برخوردار میشوید و شاید برای اولین بار در طی سالیان دراز احساس نرمال و متعادل بودن را تجربه مینمایید.

آیا آماده هستید تا شروع کنید؟ قسمت گروه خون خود را پیدا کرده، و ما به شما نشان میدهیم تا چگونه با استفاده از تغذیه مناسب بر اساس گروه خون خود با دیابت مبارزه نمائید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *