فواید شکر قهوه ای برای پوست و اسکراب شکر قهوه ای

مطلب را به اشتراک بگذارید

فواید شکر قهوه ای برای پوست و اسکراب شکر قهوه ای

معمولا در مراکز زیبایی با مخلوط شکر قهوه ای با مواد دیگری ماسک ها و اسکراب هایی برای پوست درست می کنند. در زیر طرز تهیه اسکراب و فواید شکر قهوه ای ذکر می شود.

فواید شکر قهوه ای برای پوست :

پوستی که به طور مرتب، پوسته پوسته می شود. پوست سالمی است چه از نظر کارکرد و چه از نظر ظاهر این امر باعث می شود که پوست بتواند راحت تر نفس بکشد و بعد از مدتی درخشندگی خاصی داشته باشد و همچنین پوست نرم تر می شود.

با استفاده از اسکراب شکر قهوه ای  می توانید پروسه پوسته پوسته شدن را انجام دهید. نه تنها باعث می شود که عضلات صورت آرام بگیرند بلکه باعث می شود مغز و فکر نیز آرام گیرند. شکر قهوه ای دارای مقداری اسید گلایکولیک می باشد، یک اسید هیدروکسید که برای داشتن پوستی سالم بسیار مهم می باشد. اسید گلایکولیک طبیعی نه تنها باعث بهبود پوست می شود بلکه از آن در برابر سموم نیز محافظت می کند. معمولا در بیشتر لوازم آرایشی مرغوب از شکر قهوه ای استفاده می شود.

در کنار نو سازی پوست، شکر قهوه ای این قابلیت را دارد تا در هنگام استفاده از آن اگر آکنه یا جوشی بر روی پوست وجود دارد آن را از بین ببرد و باعث بهبود پوست می شود. همچنین از التهاباتی که ممکن است در آینده سراغ پوستتان بیاید نیز جلوگیری می کند.

خرید محصولات OAB

برای تهیه محصولات سالم و ارگانیک OAB می توانید به سایت OABSHOP.ir مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۴۳۴۹۰ تماس بگیرید.

شکر قهوه ای به دلیل نرم تر بودن (نسبت به شکر سفید) برای پوست های حساس بسیار مناسب است. شکر قهوه ای نه تنها برای پوست صورت فوق العاده است بلکه برای پوست فرق سر نیز مناسب می باشد. بسیاری از زنانیکه از التهاب پوست سر رنج می بردند به این نتیجه رسیدند که استفاده از شکر قهوه ای بر روی پوست سر قبل از حمام و شستن سر باعث شادابی و سرزندگی موها می شود.

در آخر یکی از خواص اسکراب شکر قهوه ای این است که شکر قهوه ای به دلیل  رایحه عالی که دارد باعث آرامش و سرزندگی بدن و اعصاب نیز می شود.
عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *